کادر فنی به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف ملی پوشان است


کادر فنی به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف ملی پوشان است

تهران - ایرنا - سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: تیم ملی برای حضور در پیکارهای جهانی 2019 قزاقستان نقاط ضعفی دارد که کادر فنی با قدرت و جدیت به دنبال برطرف کردن این ایرادات است.

«حسام الدین جعفری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های قهرمانی آسیا با کسب عنوان قهرمانی، نسبت به سال قبل نتیجه بهتری گرفت و در حال حاضر کادر فنی و محمد بنا به عنوان سرمربی همه تلاش خود را برای آماده کردن تیمی قدرتمند برای پیکارهای جهانی و کسب سهمیه المپیک به کار بسته اند.
وی اظهار داشت: از امروز (شنبه) اردوی تیم ملی با حضور 11 نفر اعزامی به رقابت های بین المللی جام تورلیخانوف قزاقستان آغاز می شود و از روز دوشنبه سایر ملی پوشان به اردو اضافه می شوند و ضمن آنکه تیم منتخب دوم خرداد عازم قزاقستان خواهد شد.
جعفری در خصوص اینکه آیا تورنمنت بین المللی قزاقستان جنبه انتخابی رقابت های قهرمانی جهان را دارد یا خیر؟ گفت: این تورنمنت در وزنهای المپیکی برگزار می شود و به طور حتم کادر فنی با اعزام فرنگی کاران در صدد ارزیابی آنان است و ضمن آنکه تعدادی دیگر از ملی پوشان تیر ماه در رقابت های بین المللی پیت لازینسکی لهستان حضور خواهند یافت.
وی در خصوص حضور «بهروز نعمتی» به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: وی قول هر گونه همکاری را برای آماده سازی تیم ملی تا رقابت های قهرمانی جهان داد.
وی در خصوص ابراز ناراحتی و گلایه های محمد بنا از شرایط و فضای موجود در کشتی نیز گفت: به هر حال همه نگران کشتی کشور هستند و محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی نیز از این قاعده مستثنی نیست و او با قدرت برای آماده سازی تیم ملی کارش را انجام می دهد.
مسابقات جام تورلیخانوف در شش وزن المپیکی روزهای 4 و 5 خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.
رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان و گزینشی المپیک 2020 توکیو روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهد شد.
ورزشی**1067**2024

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک