اخراج مهاجم خارجی ماشین‌سازی تبریز


اخراج مهاجم خارجی ماشین‌سازی تبریز

مهاجم اسکاتلندی ماشین‌سازی تبریز از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش مشرق، جای کویتونگو مهاجم اسکاتلندی ماشین‌سازی تبریز که در نقل و انتقال زمستانی به این تیم اضافه شد، امروز به علت بی‌انضباطی و با نظر مستقیم مدیرعامل باشگاه از تیم کنار گذاشته شد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی این خبر را تأیید و اعلام کرد قرارداد این بازیکن با توافق طرفین فسخ و تسویه حساب کامل با او صورت گرفت.

نصیرزاده گفت: جای کویتنگو اشتیاق زیادی برای حضور در تمرینات نداشت، بسیاری اوقات بدون هماهنگی تمرینات را رها می‌کرد. او روحیه عجیبی داشت، نگرانی‌هایی در مورد کشورش داشت و مدام مشغول کار با گوشی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی بود. رضا مهاجری هم به ما گفت که او دردسرساز می‌شود، بنابراین تصمیم به فسخ قرارداد و قطع همکاری گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در ادامه گفت: به او گفتم ما به شما دلار نمی‌دهیم که از تمرینات دور باشید. شما توریست نیستید و تا به حال برای ما دردسر داشته‌اید. به خاطر همین بامداد امروز قرارداد او را فسخ و با تسویه حساب ادامه همکاری با او را قطع کردیم.

وی در خصوص اینکه آیا این فسخ قرارداد در آینده برای ماشین‌سازی مشکل‌ساز نمی‌شود، گفت: خیر، این قرارداد را من بستم، خودم هم آن را فسخ کردم و جای هیچ نگرانی نیست.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است