9 اپ اندرویدی برتر رایگان سال 2019


مجله آنلاین موبنا – معمولاً، بهترین اپ های گوگل پلی هزینه ای برای دانلود درخواست میکنن، ولی با این وجود تعدادی از اپ های شگفت انگیزی هم هستن که کاملاً مجانی ان. البته معمولاً این خدمات با تبلیغات درون برنامه ای همراهن، یا سازمانی اسپانسرشون شدن یا بالاخره یه جوری برای توسعه دهنده هاشون درآمدزایی میکنن. تو این مقاله میخوام چند تا از بهترین اپ...

مجله آنلاین موبنا – معمولاً، بهترین اپ های گوگل پلی هزینه ای برای دانلود درخواست میکنن، ولی با این وجود تعدادی از اپ های شگفت انگیزی هم هستن که کاملاً مجانی ان. البته معمولاً این خدمات با تبلیغات درون برنامه ای همراهن، یا سازمانی اسپانسرشون شدن یا بالاخره یه جوری برای توسعه دهنده هاشون درآمدزایی میکنن.

تو این مقاله میخوام چند تا از بهترین اپ هایی که به صورت کاملاً رایگان میتونن تو اسمارت فونتون نصب بشن رو معرفی کنم. این ها بهترین های تاریخن! پس تعجبی نداره اگه از قابل با بعضی هاشون آشنا باشین.

1Weather

9 اپ اندرویدی برتر رایگان سال 20191Weather

1Weather، کامل ترین اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا تو اندرویده. این اپ ویژگی های جالبی مثل وضعیت لحظه ای آب و هوا، پارامتر های مخلتف، رادار، پیش بینی وضع هوا، دانستنی های جالب راجع به جغرافیا و محیط زیست و ردیابی خورشید و ماه، داره. طراحی رابط کاربری خیلی حرفه ای و زیباست و شامل ویجت های کارآمد و خوبی هم میشه. استفاده از این اپ کاملاً رایگانه فقط برای حذف تبلیغات از کاربر درخواست میکنه 1.99 دلار بپردازه. اگه با تبلیغات داخل اپ مشکلی ندارید، میتونین کاملاً رایگان از همه امکانات بی نظیر این اپ استفاده کنید. برای دانلود مستقیم جدیدترین نسخه این اپلیکیشن هم میتونین از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود مستقیم 1Weather

Bitwarden Password Manager

9 اپ اندرویدی برتر رایگان سال 2019Bitwarden Password Manager

اگه تو وبسایت های و شبکه های اجتماعی مختلف عضو شدین و گاهی رمز عبور هارو فراموش میکنین، یه پیشنهاد خیلی خوب براتون دارم. Bitwarden Password Manager یکی از بهترین اپ های مدیریت رمز عبور تو فروشگاه گوگل پلیه. این اپ هم مثل سایر مدیریت کننده های رمز عبور کار میکنه و کار باهاش خیلی ساده ست. برای کار باهاش فقط کافیه آدرس وبسایت، نام کاربری و رمز عبورتون رو وارد اپ کنید و بقیه کار هارو به Bitwarden بسپرید. این اپ از رمز 256-bit AES استفاده میکنه و کاملا متن بازه. این اپ همه نکات و لازمه های یه اپ مدیریت رمز عالی رو تو خودش داره. KeePassDroid هم یه انتخاب خوب و امن دیگه ست ولی رابط کاربری Bitwarden خیلی چشم نواز تره. برای دانلود مستقیم جدیدترین نسخه این اپلیکیشن هم میتونین از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود مستقیم Bitwarden Password Manager

Blue Mail

9 اپ اندرویدی برتر رایگان سال 2019Blue Mail

اگه یکی ازم بپرسه بهترین اپ برای مدیریت ایمیل ها کدومه، با قاطعیت Blue Mail رو پیشنهاد میکنم. رابط کاربری این اپ در عین زیبایی خیلی هم ساده ست و به راحتی میتونین به کمک این اپ همه ایمیلی هاتون رو سامان دهی کنید. به علاوه، تعدادی زیادی از وبسایت های ایمیل رو پشتیبانی میکنه، بر اساس رنگ ایمیل ها رو دسته بندی میکنه، تم های مختلفی داره، از گجت های پوشیدنی پشتیبانی میکنه و ویجت های متنوعی هم داره. چندین قابلیت هوشمند مثل جلوگیری از اعلان ها تو یه بازه زمانی مشخص هم داره تا تجربه کار باهاش لذت بخش تر بشه. تو دنیای اندروید، هیچ اپی به اندازه Blue Mail قابلیت شخصی سازی نداره. این اپ ویژگی های خوب زیادی داره که فقط با کار کردن باهاش متوجهش میشید. این اپ بهترین چیزیه که میتونین بدون پرداخت ریالی، به دستش بیارین. البته مسائلی راجع به قوانین حریم خصوصی این اپ مطرحه که اگه این مسئله نگرانتون میکنه، میتونین بخش حریم شخصی این اپ رو مطالعه کنید. برای دانلود مستقیم جدیدترین نسخه این اپلیکیشن هم میتونین از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود مستقیم Blue Mail

Freedly

9 اپ اندرویدی برتر رایگان سال 2019Freedly

Freedly یکی از بهترین اپ ها برای اخبار روز دنیاست که توصیه میکنم حتما امتحانش کنین. سیستم RSS قدرتمندی داره که باعث میشه بتونین از هزاران وبسایت معتبر، اخبار روز دنیا رو دنبال کنین. این اپ از پادکست و کانال های یوتیوب هم پشتیبانی میکنه. یکی از بهترین نکات راجع به Freedly اینه که میشه اخبار مربوط به همه چیزای مورد علاقتون رو تو یه جا جمع کنین و بخونین. استفاده از این خیلی ساده ست و هیچ هزینه ای هم نمیخواد. با قدرت میشه گفت یکی از بهترین اپ های سیستم عامل اندرویده. توسعه دهنده های این اپ تو یه مدت به طور کامل طراحی و رابط کاربریشو تغییر دادن. ولی کسایی که بخوان همون Freedly قدیمی رو استفاده کنن، میتونن تو گوگل پلی به دنبال اپلیکیشن Freedly Classic بگردن. برای دانلود مستقیم جدیدترین نسخه Freedly هم میتونین از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود مستقیم Freedly

Imgur

9 اپ اندرویدی برتر رایگان سال 2019Imgur

Imgur یه پایگاه داده برای عکسه. این اپ یه منبع عالی برای گیف های خنده دار، عکس های جذاب، دانستنی های جالب و سایر چیزای سرگرم کننده ست. بیشتر عکس هایی که تو فیسبوک، توییتر یا اینستاگرام میبینید، از همین اپ اومدن. Imgur در اصل سرویس آپلود عکسیه که کاربرا تو سایت Reddit استفاده میکنن. یه اپ دیگه که مثل Imgur عمل میکنه و به همون اندازه جذابه Giphy هست. هر دوی این اپ کاملاً رایگان اند و بهترین اپی هستن که میتونه چند دقیقه (چند ساعت) از وقتتون رو بگیرن یا عکس ها و گیف هایی که برای پست های اینستا و توییتر نیاز دارین رو فراهم کنن. رابط کاربری شسته و رفته و زیباست و شما هم میتونین به تعداد نامحدود عکس ها و گیف های جالبی که پیدا میکنین یا خودتون میسازین رو تو این اپ به اشتراک بزارین. برای دانلود مستقیم جدیدترین نسخه این اپلیکیشن هم میتونین از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود مستقیم Imgur

Musicolet

9 اپ اندرویدی برتر رایگان سال 2019Musicolet

یکی از جذاب ترین پلیر های موزیک تو اندروید Musicolet هست که هر قابلیتی که از یه پلیر عالی سراغ دارین رو تو خودش داره. این اپ کاربردی از قابلیت های سازمان بندی، جستجوی فایل و لیریکس آهنگ (LRC) پشتیبانی میکنه. اکولایزر، تایمر خواب، ویجت، کنترل های قفل نمایشگر و Android Auto از ویژگی های این پلیره. این اپ از همه فرمت های فایل صوتی پشتیبانی میکنه و کاملاً رایگانه و هیچ تبلیغات یا درخواست پرداخت هزینه ای هم نداره. رابط کاربری و UI این اپ هم جذاب و چشم نوازه. برای دانلود مستقیم جدیدترین نسخه این اپلیکیشن هم میتونین از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود مستقیم Musicolet

Quik

9 اپ اندرویدی برتر رایگان سال 2019Quik

Quik یه ویرایشگر ویدیو از شرکت GoPro عه. تو گوگل پلی ویرایشگر های ویدیو زیادی هست که کامل و کاربردین ولی بیشترش هزینه دارن. جوری که این اپ کار میکنه اینه که ویدیوی توی گوشی رو انتخاب میکنه و به رشته تصاویر پشت سر هم تبدیلش میکنه. تو این اپ کنترل کاملی روی همه ثانیه های ویدیو تون خواهید داشت و امکان برش، گذاشتن افکت و چندین چیز جذاب و باحال دیگه در اختیارتون میزاره. البته قدرت ویرایش این اپ به قدرت برنامه های رایانه ای مثل Final Cut Pro و Adobe Premiere Pro نیست ولی تو بیشتر ویدیو های ساده خیلی خوب عمل میکرد. البته ویرایشگر های بهتر و قوی تری هم هست، ولی بیشترشون هزینه بردارن. برای دانلود مستقیم جدیدترین نسخه این اپلیکیشن هم میتونین از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود مستقیم Quik

TickTick

9 اپ اندرویدی برتر رایگان سال 2019TickTick

حتما با اپ های برنامه ریزی یا ToDo List آشنا هستید. TicTic هم یه اپ برنامه ریزی دیگه ست که خیلی شبیه Wunderlist عمل میکنه. تو این اپ میتونین لیست درست کنین، وظایف مختلف رو با دیگران به اشتراک بزارین، وظایف رو سازمان دهی کنین، یادآور تنظیم کنین و وظایف تکرار شونده و… طراحی این اپ کاملاً ماژولاره و این تو سازمان دهی وظایف خیلی کمک میکنه. ویجت ها هم خیلی مفیدن. یه نسخه پرو هم وجود داره که ویژگی های دیگه ای مثل پشتیبانی از تقویم داره. نسخه رایگان TickTick هم به تنهایی از خیلی از اپ های برنامه ریزی بهتره. رابط کاربری هم شسته رفته و ساده و برای تیم های کوچیک و خانواده ها خیلی مناسبه. از لحاظ تکنیکی این یه اپ رایگان حساب نمیشه، ولی همین نسخه رایگان هم بهتر از هر اپ برنامه ریزی دیگه ای عمل میکنه. نگران نباشید، به نسخه پولی نیازی نخواهید داشت، مگر اینکه دنبال کار های سنگین و حساس باشین. برای دانلود مستقیم جدیدترین نسخه این اپلیکیشن هم میتونین از لینک زیر استفاده کنین.

دانلود مستقیم TickTick

Zedge

9 اپ اندرویدی برتر رایگان سال 2019Zedge

به طور کلی Zedge یه منبع عالی برای تصویر زمینه، رینگتون و صوت اعلان و آلارمه. یه کلکسیون خیلی بزرگ از این چیزا تو این اپ هست که شامل فانتزی، mainstream، جالب و هر چیزی که راجع بهش فکر کنین، میشه. کاربرای Zedge هم میتونن محتوای خودشون رو به اپ اضافه کنن. به لطف این قابلیت، کلکسیون بزرگی تو اپ ایجاد شده. یه آپشن پریمیوم هم برای تصویر زمینه ها هست که اونا هم کیفیت خیلی خوبی دارن. اپ های Walli و Wallpapers HD برای انتخاب تصویر زمینه، گزینه های بهتری هستن، ولی محتوای پریمیوم Zedge خیلی کمک میکنن. برای دانلود مستقیم جدیدترین نسخه این اپلیکیشن هم میتونین از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود Zedge

سالانه هزاران اپ تو گوگل پلی عرضه میشه که فقط بعضی از اونا ستاره میشن. ستاره هایی که میتونن سازنده هاشون رو به گنجینه بزرگی برسونن. لیست بالا فقط بخشی از صد ها ستاره ایه که هر سال معروف و محبوب میشن. نظر شما چیه؟ شما هم تو این مدت با اپ محبوب و با کیفیت رایگان آشنا شدین که فکر میکنین باید تو این لیست میبود؟ تو بخش نظرات میتونین معرفیش کنین.

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...