برچسب‌گذاری و خط زدن قیمت اصلی محصولات تخلف است


برچسب‌گذاری و خط زدن قیمت اصلی محصولات تخلف است

مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: خط زدن قیمت اصلی هر محصول تخلف است و افراد نباید قیمت جدید را جایگزین قیمت قبلی کنند.

برچسب‌گذاری و خط زدن قیمت اصلی محصولات تخلف استبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب در مصلی تهران در حالی پایان یافت که شهروندان زیادی در خصوص گران فروشی کتاب در این نمایشگاه شکایاتی را مطرح کردند.

بازدید کنندگان سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب مدعی شدند که در این نمایشگاه ناشران و غرفه داران کتاب با ریبل گذاری و خط زدن قیمت کتاب‌های چاپ قدیم، اقدام به فروش کتاب‌ها با قیمت بالاتر از قیمت چاپ شده بر روی جلد آن کردند.

بهانه ناشران در خصوص فروش کتاب‌ها با قیمت گران‌تر از قیمت چاپ شده بر روی جلد آن، افزایش قیمت کاغذ است و این دلیل را عامل فروشی کتاب‌ها با قیمت بیشتر عنوان کردند؛ اما این در حالی است که کتاب‌های با چاپ قدیم همگی قبل از افزایش قیمت کاغذ به چاپ رسیده بودند.

بیشتر بخوانید: رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

حال با توجه به این موضوع محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص گرانفروشی ناشران و غرفه داران سی دومین نمایشگاه کتاب در تهران، اظهار کرد: برچسب‌گذاری و خط زدن قیمت اصلی هر محصول تخلف است و افراد نباید قیمت جدید را جایگزین قیمت اصلی محصولات خود کنند.

اسفنانی تصریح کرد: فروش کتاب و یا هر محصول دیگر که بیشتر از قیمت مندرج بر آن محصول انجام شود مصداق تخلف گران فروشی است و در صورت اعلام شکایت و تشکیل پرونده با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد