جدایی جلالی از نساجی قوت گرفت


جدایی جلالی از نساجی قوت گرفت

مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران به احتمال زیاد از این باشگاه جدا خواهد شد.

جدایی جلالی از نساجی قوت گرفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر‌هایی از داخل باشگاه نساجی مازندران مبنی بر جدایی مجید جلالی سرمربی این تیم و خداحافظی با شاگردانش به گوش می‌رسد.

جلالی که در روز‌های اخیر با عوامل باشگاه نساجی به خصوص مالکان دچار اختلاف شده بود، به نظر می‌رسد به دلیل همین اختلافات از جمع شاگردانش جدا خواهد شد. جلالی با باشگاه نساجی تا پایان همین نیم فصل قرارداد داشته و به نظر می‌رسد شخصا تمایلی به حضور دوباره در این تیم ندارد چرا که در روز‌های گذشته دستیارانش، چون حمید مطهری مربی و فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم با حکم فرهاد صنیعی فر یکی از مالکین این باشگاه، اخراج شده و از حضورشان در تمرینات تیم جلوگیری شده بود.

جلالی در اعتراض به این اتفاق در نشست خبری پیش از بازی با پیکان شرکت نکرد و در هتل محل استقرار تیم مانده بود و تا دقایقی مانده به بازی حاضر به ترک آنجا نبود. حتی وی وقتی برای بازی پیکان در ورزشگاه وطنی حضور یافت، به نشانه اعتراض ابتدا به سمت جایگاه هواداران رفت و مایل بود بازی را از آنجا تماشا کند.

این اتفاقات باعث شده تا مجید جلالی رغبتی برای ماندن نشان ندهد و در مصاحبه بعد از بازی با پیکان نیز از مدیریت باشگاه انتقاد کند. همچنین تا این لحظه نیز مالکان این باشگاه درخواستی برای تمدید قرارداد به وی ارائه نکرده اند؛ بنابراین به احتمال قوی آقا معلم از جمع شاگردان قائمشهری اش جدا خواهد شد و مدیران این تیم باید به فکر جایگزینی برای او باشند.

بیشتر بخوانید:

جلالی قهر کرد / احتمال بازی نساجی بدون حضور سرمربی مقابل پیکان قوت گرفت

ممشلی: نساجی اگر خوش‌شانس بود جایگاه بهتری در جدول کسب می‌کرد / قرار داد من با نساجی رو به اتمام است

انتهای پیام/

جدایی جلالی از نساجی مازندران قطعی شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است