امام جمعه بیرجند: احسان و نیکوکاری امر فطری است


امام جمعه بیرجند: احسان و نیکوکاری امر فطری است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد دیه استان خراسان جنوبی گفت: فرهنگ اسلامی در مقابل دنیای استکبار است که در برابر همه آدم کشی های ظالمان، مسلمانان واقعی با عزت انسانی نقش نمایی می کنند.
وی ادامه داد: در این دنیای آخرالزمانی اگر پرده های غفلت و غرور کنار زده و فطرت انسانی نمایان شود همواره روح فطری انسان نیازمند احسان و نیکوکاری خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در این دنیای زشت ظلم و ستم که منشا آن بیگانگانی هستند که آنچنان برخی مسلمانان را آلوده کردند که فرق مسلمانی مسلمان و کفر کافر معلوم نیست کمک به همنوع مطابق عزت انسانی و اسلامی است.
وی گفت: درست است که به خاطر ندانم کاری برخی مسئولان، مردم دچار مشکلات سختی هستند اما وقتی مشکلی به وجود می آید نوع دوستی و احسان در مردم ایران بخصوص خطه خراسان جنوبی حرف اول را می زند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: آنچه در مورد جلیقه زردها در فرانسه و راهپیمایی های اعتراضی مردم انگلیس مخابره می شود، نشان دهنده بیزاری مردم آن کشورها از ظلم و ستم است زیرا مردم با دولتمردان شان فرق می کنند.
وی گفت: با ظلم می توان مردم را کشت و آواره کرد همچنان که کشورهای استکباری این روند را در دستور کار قرار دادند اما بدون شک با این روند نمی توان بر مردم حکومت کرد.
به گزارش ایرنا ستاد دیه سال 1369 با پیشنهاد و پیگری شهید اسدالله لاجوردی تاسیس شد و تاکنون 130 هزار زندانی جرایم غیرعمد کشور با پیگیری این نهاد به آغوش گرم خانواده برگشتند.
جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان خراسان جنوبی روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه مصادف با 14 ماه مبارک رمضان در بیرجند برگزار می شود.
3215*3028
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد