سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)


در سال 1958 یک تیوپ شفاف پلاستیکی را برای شامپوهای خود تولید کرد که در سایز بزرگ نیز ارائه شد. این محصول هم به دلیل نوع بسته بندی بسیار جذاب به نظر می رسد و هم یک قیمت رقابتی را برای مصرف کننده ایجاد کرده بود.

پول نیوز؛ سمیه علی اصغری- سان سیلک یکی از برندهای مطرح جهانی در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو است که سابقه آن به 1954 میلادی باز می گردد. این برند اولین بار در کشور انگلیس ثبت شد و هم اکنون در اکثر کشورهای جهان حضوری فعال دارد. سان سیلک پرفروش ترین یا بهتر بگوئیم شماره یک بازار در کشورهای مالزی، برزیل، فیلیپین، آرژانتین، بولیوی، سریلانکا، پاکستان، اندونزی و تایلند است. سان سیلک هم اکنون در مالکیت گروه بزرگ یونیلیور قرار دارد.

این برند محصولات خود را در کشورهای آمریکای لاتین که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند با نام سِدال، در برزیل با نام سِدا، در ترکیه الیدور و در چین با نام هزلین نیز ارائه می کند.

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

همانطور که اشاره شد این برند در سال 1954 در انگلیس فعالیت خود را آغاز کرد و 5 سال بعد یعنی در 1959 محصولات خود را به 18 کشور جهان صادر می کرد. ویژگی مهم شامپوهای سان سیلک که موجب موفقیت آن شده بود شامل یک شوینده مایع(شامپو) با حذف کمتر چربی های طبیعی مو و همچنین ارائه یک شامپو ویژه برای موهای خشک در سال 1956 بود.

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

این برند از همان ابتدا بدنبال آن بود تا با استفاده از خلاقیت ها، مسیر پیشرفت را برای خود کوتاه تر کند از این رو در سال 1958 یک تیوپ شفاف پلاستیکی را برای شامپوهای خود تولید کرد که در سایز بزرگ نیز ارائه شد. این محصول هم به دلیل نوع بسته بندی بسیار جذاب به نظر می رسد و هم آنکه اندازه بزرگ(حجم بالای محتویات تیوب) آن یک قیمت رقابتی را برای مصرف کننده ایجاد کرده بود.

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

در سال 1960 سان سیلک یک شامپو تقویتی را نیز وارد خانواده محصولات خود کرد که این مورد هم به شدت مورد توجه بازار قرار گرفت. سان سیلک اثر مهمی در رواج و محبوبیت شامپوی مایع در جهان داشته است.

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

در سال 1962 سان سیلک انواع شامپو برای موهای مختلف را در خانواده تولیدات خود داشت. در سال 1966 اداره کنندگان کمپانی تغییرات مهمی در فرمول محصولات خود ایجاد کرده و روغن زیتون تبدیل به یکی از مواد اولیه اصلی در همه محصولات سان سیلک شد.

در سال 1964 برای اولین بار اسپری موی سان سیلک روانه بازار شد. این محصول موجب حالت گیری مناسب موها شده و براحتی توسط آب شسته می شد. در سال 1969 سان سیلک بطری های پلاستیکی جدیدی را برای محصولات خود در نظر گرفت که حجم آنها نسبت به مدل قبلی افزایش یافته بود اما با همان قیمت قبل عرضه می شد، این اقدام اقبال بالای بازار جهانی برای برند مذکور را به همراه داشت.

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

در اوایل دهه 70 میلادی، محصولات سان سیلک در 27 کشور حضور فعال داشت و تبدیل به یکی از قابل اعتمادترین برندهای جهان در زمینه محصولات مراقبت از مو شده بود. در سال 1971 اولین نرم کننده با سه مدل مختلف برای موهای خشک، معمولی و چرب رونمایی شد. در سال 1973 لوسیون تقویت کننده مو نیز با برند کمپانی روانه بازار شد.

در سال 1975 سان سیلک تبدیل به بزرگترین برند در زمینه مراقبت مو با فروش 1 میلیون بسته در هر هفته شد. در سال 1985 موس های حالت دهنده مو نیز به کاتالوگ فروش کمپانی اضافه شد. نوار موفقیت های سان سیلک ادامه داشت و در سال 1993 گروه جدیدی از شامپو و نرم کننده به محصولات این برند اضافه شد با تمرکز ویژه به نیازهای بانوان که این ایده بازهم در بازار عملکرد موفقی داشت. در سال 2001 سان سیلک با محصولات ویژه موهای تیره بطور تخصصی وارد بازارهای آسیایی شد تا این بخش را هم در کنترل خود داشته باشد.

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

سان سیلک علاوه بر کیفیت بالا دو اصل مهم را همواره در تجارت مدنظر قرار داده است که اول توجه به اصل خلاقیت و دوم ارائه محصولات با قیمت رقابتی است. شاید شما هم یکی از مشتریان شامپوها با بسته بندی بزرگ سان سیلک باشید، محصولی که کیفیت بالا را با یک قیمت ایده آل در اختیار شما قرار داده است.

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

سان سیلک؛ ترکیبی از تجربه، کیفیت و قیمت رقابتی(+عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان