ساخت یک پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در مهریز آغاز شد


ساخت یک پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در مهریز آغاز شد

یزد - ایرنا - ساخت یک باب پایگاه خیری اورژانس پیش بیمارستانی، شامگاه جمعه طی مراسمی در دهستان میانکوه مهریز آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این پایگاه در وسعت 6 هزار مترمربع با صرف پنج میلیارد ریال توسط خیر منطقه حاج هدایت دهقان منشادی احداث و مورد استفاده مردم و مسافران قرار می گیرد.
از دیگر ویژگی های این پایگاه اوژانس پیش بینی پد بالگرد (محل استقرار و نشست و برخاست بالگرد روی ساختمان های بلندمرتبه) است .
فرماندار مهریز گفت: هم اکنون پنج پایگاه اورژانس بین جاده ای در این شهرستان فعال است که با کادر مجرب برحسب نیاز به ارائه خدمات به مردم و مسافران اقدام می کند.
رضا زارع زاده مهریزی به اهمیت مسائل درمانی و بهداشتی با همکاری خیران در کنار بودجه های دولتی در شهر و مناطق روستایی در این شهرستان تاکید کرد.
در هر 30 تا 50 کیلومتر جاده های اصلی استان یزد یک پایگاه اورژانس مستقر است و 53 پایگاه اورژانس جاده ای، شهری و پیش بیمارستانی در این استان فعالیت دارد.
روستای منشاد با 2 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد و مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز هم در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.
7536/ 6197

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در