طرح سفیران اقتصاد مقاومتی راهی برای خوداشتغالی و مهارت آموزی


طرح سفیران اقتصاد مقاومتی راهی برای خوداشتغالی و مهارت آموزی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌­ای گفت: برای افزایش توان مهارتی دانشجویان طرح سفیران اقتصاد مقاومتی کلید خورده است.

طرح سفیران اقتصاد مقاومتی راهی برای خوداشتغالی و مهارت آموزیابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌­ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح سفیران اقتصاد مقاومتی بیان کرد: این طرح برای ایجاد دانش افزایی و اشتغال زایی بیشتر در دانشجویان است.

وی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای به دارا بودن دانشجویان کارآمد معروف است و ادعا داریم که دانشجویان مان کاربلد هستند در همین راستا طرحی برای نشان دادن کارآمدی آن‌ها راه انداخته‌ایم.

صالحی عمران درباره این طرح بیان کرد: دانشجویان ما در قالب این طرح یاد می‌گیرند که چگونه به حل چالش‌های محیط دانشگاه خود بپردازند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: به جای آنکه دانشجویان استخدام دولت شوند فضای را فراهم می‌کنیم تا در حین تحصیل شان بتوانند چالش‌های محیط دانشگاهی خود را هم برطرف کنند.

کاهش فرصت از دست رفته و کمتر کردن هزینه‌ها هدف طرح سفیران اقتصاد مقاومتی

وی با بیان اینکه این طرح گامی برای اشتغال زایی دانشجویان است گفت: در غالب این طرح هریک از دانشجویان می‌توانند در آمد زایی داشته باشند و یک حرفه جدید را هم یاد بگیرند.

صالحی عمران تصریح کرد: کاهش فرصت از دست رفته و کمتر کردن هزینه‌ها علت اصلی راه اندازی طرح سفیران اقتصاد مقاومتی بوده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه دانشگاه‌های دیگر می‌توانند از توان دانشجویان ما استفاده کنند اظهار کرد: از دانشگاه‌های دیگر می‌خواهیم که بیایند و از توان دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای برای حل چالش‌های خود استفاده کنند زیرا تمام دانشجویان ما آمادگی کمک رسانی به دانشگاه‌های مختلف را دارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !