منطقه شیعه نشین «السنابس» زیر بلدوزهای سعودی


 منطقه شیعه نشین «السنابس» زیر بلدوزهای سعودی

آل سعود در راستای اقدامات ضد شیعی به منطقه شیعه نشین السنابس در قطیف حمله کرد و با تخریب منازل، ساکنان این منطقه را مجبور به تخلیه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، نیروهای آل سعود در راستای اقدامات ضد شیعی به منطقه السنابس در جزیره تاروت در قطیف یورش و در نتیجه این یورش شماری از آنها کشته شدند؛ نظامیان سعودی تنها به این یورش اکتفا نکردند، بلکه به تخریب مناطق مسکونی و خیابان ها و منازل و اخراج ساکنان این منطقه اقدام کردند.

دوربین های ساکنان این منطقه میزان این ویرانگری بزرگ را در منطقه الصواری در شهرک السنابس رخ داده است، ثبت کرده است؛ به طوری که در این تصاویر آثار گلوله ها و خمپاره ها و بمب هایی که غیرنظامیان را از روز شنبه گذشته هنگام یورش به منطقه السنابس هدف قرار دادند، نشان داده می شود.

نیروهای آل سعود به عمد با بلدوزر تعدادی از ساختمان ها را تخریب کردند و از بلدوزرها برای محاصره نظامی ورودی ها و خروجی های این منطقه استفاده کردند. نظامیان سعودی در این جنایت، انواع مسلسل ها، بمب های آتش زا، مواد منفجر و بمب های ممنوعه را به کار گرفتند که در نتیجه آن هشت نفر کشته و سه نفر مفقود شده اند.

ساکنان السنابس تاکید کردند که نقض حقوق مردم این منطقه به دست نیروهای سعودی همچنان ادامه دارد، به طوری که با تداوم تخریب منازل، مردم این منطقه مجبور شدند تا منازل خود را تخلیه کنند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند