14 نفر از قاتلان شهید نایبی دستگیر شدند


14 نفر از قاتلان شهید نایبی دستگیر شدند

اکبری گفت: تعداد 14 نفر از اشراری که منجر به شهادت شهید نایبی شده بودند دستگیر و در بهمن ماه سال گذشته، سه نفر به چوبه دار آویخته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، سرهنگ « محمدحسن اکبری» امروز چهارشنبه (25 اردیبهشت) در اولین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوسف، اظهار داشت: در دو ماهه نخست سال جاری 72 کیلو و 34 گرم مواد مخدر تریاک در شهرستان خوسف کشف شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خوسف افزود: همچنین دو باند توزیع مواد مخدر طی دوماهه نخست سال کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

اکبری با بیان اینکه طی دو ماهه نخست سال جاری تعداد 61 فشنگ سلاح سنگین و 12 خودرو کشف و توقیف شده است، گفت: کشف خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 500 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 26 متهم دستگر شده اند، گفت: این تعداد نشان از رشد 67 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است که از این تعداد 22 نفر مرد و چهار نفر زن بوده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوسف از دستگیری 12 قاچاقچی؛ یک نفرحمل کننده مواد مخدر و پنج خرده فروش و چهار توزیع کننده در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در بحث پیشگیری از اعتیاد در شهرستان با هدایت و حمایت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دو موضوع پیشگیری از اعتیاد و اشتغالزایی باید در شهرستان قدم های بیشتری برداشت.

اکبری همچنین از مجازات سه نفر از قاتلان شهید محمد نایبی خبر داد و گفت: در سال 96 و 97 تعداد 14 نفر از اشراری که منجر به شهادت ایشان شدند دستگیر و در بهمن ماه سال گذشته سه نفر به چوبه دار سپرده و به سزای عمل خود رسیدند.

شهید محمد نایبی آبان ماه ۹۶ طی درگیری مسلحانه با اشرار مسلح در مناطق کویری شهرستان خوسف بر اثر اصابت گلوله اشرار به درجه رفیع شهادت نایل شد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته