فرمانده ارتش بر هوشیای فرماندهان در تمام سطوح تاکید کرد


فرمانده ارتش بر هوشیای فرماندهان در تمام سطوح تاکید کرد

تهران-ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه راهبردی ذوالفقار با حضور فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی بر ضرورت حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی روحی و رزمی فرماندهان در تمام سطوح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی پس از ارائه گزارش فرماندهان از وضعیت و آمادگی نیروهای ارتش مستقر در مناطق مختلف افزود: امروز بحمدلله تمام یگان های ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد.
وی خطاب به فرماندهان عالی رتبه ارتش گفت: در شرایط کنونی حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان های ارتش ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.
فرمانده تصریح کرد: نیروهای مسلح با اتکا به ایمان راسخ و برخورداری از تجربیات سال های اخیر و آموزش های نوین به قابلیت های مهم و قابل ملاحظه ای دست یافته اند و ملت غیور و شریف ایران مطمئن باشند رزمندگان ارتش با حضور ایثارگرانه خود در صحنه، تا آخرین قطره خون از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.
در این جلسه فرمانده کل ارتش ضمن صدور دستورات لازم برای تداوم و ارتقای توان رزم در مناطق همچنین استمرار بازدیدهای میدانی فرماندهان از مناطق حساس و انجام تمرینات لازم در حوزه ماموریتی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره باید آمادگی خود را در هر شرایطی حفظ کند و ما به عنوان سربازان نظام باید همیشه آماده باشیم.
در جلسه قرارگاه ذوالفقار، فرماندهان نیروهای تابعه ارتش گزارشی از وضعیت منطقه و بازدیدهای اخیر از سامانه های پدافندی، پایگاه ها و مناطق دریایی، هوایی همچنین تیپ های واکنش سریع ارائه کردند.
سیام**1058**9157

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...