نصیرزاده: فروش امتیاز ماشین‌سازی درست نیست


نصیرزاده: فروش امتیاز ماشین‌سازی درست نیست

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز تاکید کرد: موضوع فروش امتیاز ماشین سازی مطرح نیست.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز تاکید کرد: موضوع فروش امتیاز ماشین سازی مطرح نیست.

به گزارش وب‌سایت نود، هوشنگ نصیرزاده در جمع خبرنگاران در خصوص شایعات پیرامون فروش امتیاز ماشین‌سازی، اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و فضای مجازی به اندازه‌ای قدرتمند هست که حتی عکس و اسم خریدار هم منتشر می‌کنند.

او افزود: تیم‌هایی نظیر ماشین‌سازی، تراکتورسازی، نساجی، سپیدرود، سپاهان و … هویت دارند و انتقال‌شان به شهرهای دیگر غیرممکن است و مطرح کردن چنین موضوعاتی قبل بازی ما با پدیده منطقی نبود.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز با تاکید بر این که ماشین‌سازی نباید از تبریز خارج شود، گفت: این تیم هواداران زیادی دارد که در صورت کسب چند برد متوالی، آنان ورزشگاه را پر می‌کردند. متأسفانه بضاعت ما همین اندازه بود و از نبود مهاجم گل‌زن رنج می‌بردیم و در نقل و انتقالات نیز مهاجم خوبی وجود نداشت که جذب کنیم، به همین دلیل است که اکثر تیم‌ها از مهاجمان خارجی استفاده می‌کنند.

نصیرزاده درباره آینده ماشین‌سازی نیز اضافه کرد: بودجه‌بندی تیم از دو ماه گذشته مشخص شده و باید تیم خوب و جوانی راهی مسابقات کنیم، هم‌چنین قرارداد تعدادی از بازیکنان ما همچون دخسوس، اهل شاخه، مهدیزاده، معبودی و یوسفی به پایان رسیده است.

4416

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید