امام جمعه کرمان : همانند گذشته اهداف امریکا در ایران ناکام می ماند


نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: هدف از عربده کشیها و تهدیدهای دشمن جنگ روانی است تا اندیشه تسلیم را در ذهن ما ایجاد کند اما با هوشیاری ملت ایران مثل همیشه در اهدافش نا کام می ماند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کرمان ،حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان گفت : رئیس جمهور امریکا ، ترسوتر از آن است که بخواهد در برابر ملت ایران به جنگ نظامی روی آورد اما در

امام جمعه کرمان : همانند گذشته اهداف امریکا در ایران ناکام می ماند سه محور اقتصادی ، فرهنگی و روانی با تمام قوا وارد کارزار شده است.
وی گفت: در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز دشمن با تحریم ها و نفوذ فرهنگی سعی در شکست ملت ایران دارد.
امام جمعه کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان گفت: سخنان رهبری کاملا شفاف بود و حجت را تمام کرد و برای مقابله با این تهاجم همه جانبه باید مقاومت و روحیه و عمل جهادی را در دستور کار قرار دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: در راس عمل جهادی ، نسل جوان هستند که باید با استفاده از تجربیات پیشکسوتان برای اصلاح امور و ساختارها و رفع مشکلات و مقابله با تهاجم دشمن برنامه ریزی کنند.
وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند الان زمان مذاکره نیست و مذاکره با امریکا سم است.
خطیب جمعه کرمان افزود: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر با تقویت اراده ها همچون دوران دفاع مقدس در برابر توطئه های دشمن ایستادگی خواهند کرد.
خطیب جمعه کرمان همچنین با اشاره به فرصت خودسازی ماه مبارک رمضان گفت: گناه نه تنها فرد را آلوده می کند بلکه تبعات ویرانگر اجتماعی دارد و در روز رستاخیز انسان باید پاسخگوی تبعات اثار فردی گناه و اثار اجتماعی آن باشد .
وی با اشاره به در پیش بودن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام از مومنان خواست همچون آن حضرت از محرومان و یتیمان و گرفتاران دستگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر