شهادت اعضای یک خانواده در جنایت اخیر آل سعود


شهادت اعضای یک خانواده در جنایت اخیر آل سعود

وزارت بهداشت یمن : دستکم 77 شهروند غیرنظامی در این جنایت شهید یا زخمی شده اند و همه آنها زن و کودک هستند. این حملات همچنین خسارات فراوانی به منازل و دارایی های مردم وارد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون العالم، جنایت اخیر جنگنده های سعودی در صنعا پایتخت یمن به شهادت همه افراد یک خانواده منجر شد.
وزارت بهداشت یمن اعلام کرد دستکم 77 شهروند غیرنظامی در این جنایت شهید یا زخمی شده اند و همه آنها زن و کودک هستند. این حملات همچنین خسارات فراوانی به منازل و دارایی های مردم وارد کرد.
خالد الصایدی خبرنگار العالم در گزارشی همراه با پخش تصاویری از محل جنایت جنگنده های سعودی، به شهید و زخمی شدن دهها زن و کودک در این حملات اشاره کرد و گفت: در این جنایت جدید، محله ای مسکونی در صنعا هدف قرار گرفت. گروه های امدادی برای انتقال اجساد شهدا و زخمی ها به بیمارستان وارد عمل شدند و جستجو از ناپدیدشدگان نیز همچنان ادامه دارد.
طاها المتوکل وزیر بهداشت یمن گفت: دهها شهید و زخمی به بیمارستان های دولتی و خصوصی صنعا منتقل شده اند. برخی اتباع دیگر کشورها از جمله روسیه و سومالی نیز در میان زخمی ها دیده می شود.
در ادامه گزارش آمده است: در این حملات خسارات زیادی به منازل و دارایی های مردم وارد شد بخصوص که بیشتر منازل قدیمی ساز هستند. این حملات همچنین باعث رعب و وحشت شدید بین مردم شد.


یکی از شهروندان یمنی گفت: آنها (سعودی های متجاوز) از خدا و رسول خدا (ص) نمی ترسند پس چگونه بر کشوری که پاک ترین سرزمین دنیا در آنجا واقع شده است حکومت می کنند و خود را خادم الحرمین الشریفین می دانند. آنها خادمان دشمنان خدا و رسول خدا (ص) هستند. آنها خادمان آمریکا و اسرائیل هستند.
خبرنگار ادامه داد: این حملات دو روز پس از حملات پهپادهای نیروی هوایی یمن به تاسیسات نفتی عربستان سعودی اتفاق افتاد در نتیجه رژیم آل سعود مثل همیشه با کشتار غیرنظامیان به دنبال انتقام گرفتن و جبران ضعف خودش است.
یکی دیگر از شهروندان یمنی خطاب به سران رژیم آل سعود گفت: شما حمله کردید و این منازل را خراب کردید ولی عزم و اراده ما بیشتر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان