200میلیارد ریال به طرحهای نیمه تمام درمانی اختصاص می یابد


200میلیارد ریال به طرحهای نیمه تمام درمانی اختصاص می یابد

شهرکرد- ایرنا- رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت : با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 200میلیارد ریال به طرحهای نیمه تمام بهداشتی و درمانی استان اختصاص می یابد.

خدیجه ربیعی فردانبه روز جمعه در گفت و با در خصوص دیدار با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این نشست که استاندار چهارمحال و بختیاری ،نمایندگان مجلس و مسوولان استانی حضور داشتند ، دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اختصاص اعتبار برای طرحهای نیمه تمام استان به ویژه شهرستان بروجن اعلام موافقت کرد.
به گفته وی، تجهیز کامل بیمارستان 230 تخت خوابی بروجن یکی از مباحث مهم مطرح شده در این دیدار بود که وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بر تحقق این وعده تاکید داشت.
نماینده بروجن در مجلس اسلامی گفت: موافقت وزیر بهداشت برای اختصاص اعتبار 200میلیارد ریال برای بیمارستان نیز بدست آمد تا بخشی از کمبودهای بخش بهداشت و درمان برطرف شود.
وی ، اخذ مجوز ایجاد پایگاه اورژانس جاده ای 115 برای روستای امام قیس ، اخذ دستور اختصاص یک دستگاه ماموگرافی برای بیمارستان بروجن و اخذ دستور احداث مرکز سلامت جامعه گندمان از دیگر دستاوردهای این نشست بود.
به گفته وی، در این نشست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور اختصاص آمبولانس دودیفرانسیل برای استان و شهرستان بروجن را نیز صادر کرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از مناطق محوری و ترانزیتی استان است که در محور فلات مرکزی به جنوب کشور قرار گرفته است.
2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش