تولید و اشتغال روستاها در اولویت دولت و مجلس قرار دارد


تولید و اشتغال روستاها در اولویت دولت و مجلس قرار دارد

یزد - ایرنا - نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رونق تولید و ایجاد اشتغال مولد و پایدار از جمله برنامه های اصلی دولت و مجلس در روستاهاست.

به گزارش روز جمعه دفتر محمدرضا صباغیان بافقی وی پنجشنبه شب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دهستان بهادران مهریز افزود: برای ایجاد اشتغال که نیاز محوری است باید بخش خصوصی در کنار دولت قرار گیرد.
وی ادامه داد: تاکنون در روستاها و در کنار فعالیت های عمرانی و فرهنگی اقدام های خوبی برای تولید و اشتغال مولد و مفید انجام شد، ولی کافی نیست و همت بهتری را می طلبد.
نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلب مشارکت بخش خصوصی و علاقه مندان به سرمایه گذاری در روستاها باید بیشتر شود.
صباغیان بافقی یادآور شد: شوراهای اسلامی و دهیاران نمایندگان مردم هستند که باید مسائل و مشکلات را دقیقا بررسی و برای پیگیری و حل آنها در اختیار مسئولان قرار دهند.
در این نشست امام جمعه دهستان بهادران به اهمیت فعالیت های فرهنگی و ورزشی در کنار طرح های عمرانی اشاره کرد و پیگیری توسط نماینده مجلس را خواستار شد.
همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بر اجرای طرح های اشتغالزا، مسکن جوانان، پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح های اقتصادی و تولیدی و فعالیت های فرهنگی تاکید کردند.
دهستان بهادران با پنج هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد .
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است .
7536/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط