مدیر پرسپولیس : خوشحالم که دومین قهرمانی را با پرسپولیس کسب کردم


محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که دو جام قهرمانی را به همراه پرسپولیس هم به عنوان سرپرست و هم بازیکن به دست آورده‌ام. نوشته مدیر پرسپولیس : خوشحالم که دومین قهرمانی را با پرسپولیس کسب کردم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدیر پرسپولیس : خوشحالم که دومین قهرمانی را با پرسپولیس کسب کردم

محسن خلیلی : امیدوارم این قهرمانی‌ها استمرار داشته باشد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۷
مدیر پرسپولیس : خوشحالم که دومین قهرمانی را با پرسپولیس کسب کردم

محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که دو جام قهرمانی را به همراه پرسپولیس هم به عنوان سرپرست و هم بازیکن به دست آورده‌ام.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن خلیلی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی و کسب سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس اظهار داشت:

به همه‌ی پرسپولیسی‌ها هت‌تریک قهرمانی را تبریک می‌گویم. به هیئت مدیره و کادر مدیریتی باشگاه و کادرفنی و همه‌ی بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم این قهرمانی‌ها استمرار داشته باشد. واقعاً بچه‌ها زحمت کشیدند و از حمایت هواداران تشکر می‌کنم که در اقصی نقاط کشور کنار ما بودند و ما با حمایت آنها این جام را کسب کردیم. همه‌ی بچه‌ها از هواداران هم تشکر می‌کنند. امیدوارم این بازی هم هواداران را راضی نگه داشته باشد.

محسن خلیلی درباره سخت‌ترین لحظه مسابقات این فصل لیگ برتر را عنوان کرد:

سخت‌تر از این لحظه نیست که شما سوت پایان بازی را بشنوید و قهرمان مسابقات شده باشید. امروز روز بی‌نظیری بود و از همه‌ی هواداران تشکر می‌کنم. بهترین لحظه برای ما لحظه‌ای است که متوجه می‌شویم سوت زده شده و حاصل زحمات بازیکنان با بالا رفتن جام رقم خورده است. ان‌شاءالله این قهرمانی‌ها استمرار داشته باشد. علی‌رغم سختی‌هایی که بازیکنان کشیدند، فشردگی مسابقات و پنجره بسته نقل‌وانتقالات، ولی با غیرت توانستیم به جام قهرمانی دست یابیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل کدام بازیکن بود، تصریح کرد:

اجازه دهید اسم نبرم. تک‌تک بازیکنان زحمت کشیدند و بهترین بودند و از همه‌ی آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم برای فوتبال کشور ما همه‌ی بازیکنان تلاش کنند.

محسن خلیلی در پایان گفت:

خیلی خوشحالم که توانستم دو جام قهرمانی را به همراه پرسپولیس هم به عنوان سرپرست و هم بازیکن به دست بیاورم، ان‌شاءالله در جام حذفی هم به قهرمانی برسیم. من به عنوان بازیکن با پرسپولیس قهرمان لیگ و جام حذفی شده‌ام. امیدوارم به عنوان سرپرست تیم هم علاوه بر قهرمانی لیگ در جام حذفی هم قهرمان شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو