ملکی بهترین پنالتی گیر لیگ هجدهم/ دروازه بانی که چهارمین پنالتی حریفان را مهار کرد


ملکی بهترین پنالتی گیر لیگ هجدهم/ دروازه بانی که چهارمین پنالتی حریفان را مهار کرد

دروازه بان تیم سپیدرود رشت درآخرین دقایق نیمه اول موفق شد پنالتی آبی پوشان را مهار کند.

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرودی ها که در جریان نیمه اول دیدار تیمشان برابر استقلال دو بار دروازه خود را باز شده دیدند در دقایق پایانی نیمه و ضربه پنالتی که تقدیم به رقیب خود کردند که به دنبال آن چیزی نمانده بود تا استقلالی ها بتوانند به سومین گل خود نیز دست پیدا کنند اما این اتفاق نیفتاد.گلر لرستانی تیم سپیدرود رشت در جریان دیدار امشب تیمش برابر استقلال تهران موفق شد ضربه پنالتی وریا غفوری را مهار کند.

کوروش ملکی که یکی از دو دروازه بان تیم سپیدرود رشت در بازی‌های لیگ هجدهم محسوب می شود در جریان دیدار امشب تیمش مقابل تیم استقلال باتوجه به پذیرفتن دو گل در نیمه اول توانست یک ضربه پنالتی نیز مهار کند. در حالی بازی به دقایق پایانی نیمه اول می‌رسید وریا غفوری پشت ضربه پنالتی آبی‌پوشان ایستاد ضربه محکم خود را به گوشه دروازه تیم سپیدرود فرستاد اما ملکی موفق شد با یک سیو دیدنی توپ را مهار کند.

نکته جالب درباره این مهار ملکی اینکه با حرکت امشب این دروازه بان، می توان به نوعی وی را بهترین پنالتی گیر لیگ هجدهم دانست. ملکی پیش از دیدار امروز نیز سه بار دیگر موفق شده بود به دفع سه ضربه پنالتی دیگر بپردازد و بدین ترتیب او با مهار امروز خود در دیدار برابر استقلال تعداد دفع پنالتی های خود در لیگ فعلی را به عدد چهار برساند. عددی که هیچ یک از گلرهای دیگر امسال آن را تجربه نکرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس