حسینی: پول بود اما تیام و جپاروف را نگه نداشتند!/ مشکلی با شفر نداشتم


حسینی: پول بود اما تیام و جپاروف را نگه نداشتند!/ مشکلی با شفر نداشتم

دروازه بان استقلال گفت: در اردوی ترکیه مشخص بود که سال سختی را داریم چون هرکسی دنبال اهداف خودش بود.

به گزارش جی پلاس، سید حسین حسینی در پایان بازی استقلال و سپیدرود اظهار داشت: فصلی سختی را پشت سر گذاشتیم و از همان اردوی ترکیه مشخص بود. در اردوی ترکیه هیچ چیز مشخص نبود و هرکسی دنبال اهداف خودش بود.قطعا اگر در چند بازی داوری اذیت‌مان نمی کرد، مسلما شاید امروز ما قهرمان بودیم. وی در مورد اینکه آیا معتقدید حضور شفر در برنامه تلویزیونی به استقلال ضربه زد، گفت: نمی خواهم بحث را زیاد باز کنم اما در اردوی ترکیه یکی به فکر این بود که تیم را به آلمان ببرد و بازی برگزار کند و پولی بگیرد. فقط در همین حد می‌گویم.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه از شفر ناراحت است یا خیر، گفت: نه مشکلی با او نداشته و ندارم. آن زمان دنبال این بودند که تیم را به آلمان ببرند و پولی به جیب بزنند. آن زمان مدیرعامل تغییر کرده بود و پول هم بود، اما به تیام و جباروف ندادند که بمانند.

وی در مورد داوری ها گفت: ما نمی‌خواهیم همه چیز را گردن داوری بیندازیم اما مسلما در بازی‌های حساس از داوری ضربه خوردیم. حتی گلی که در دیدار با سپیدرود هم که خوردیم آفساید بود. پرسپولیس با چند امتیاز اختلاف قهرمان شد؟ 3، 4 امتیاز. اگر 4 امتیاز ما بیشتر می‌گرفتیم قهرمان بودیم.

حسینی عنوان کرد: برای خودم خیلی خوشحالم. به آن کسانی که اسم شان را نمی‌برم در نیم فصل دنبال معاوضه من بودند درس ایستادگی به آنها دادم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد شاید رحمتی خداحافظی کند، گفت: ما چیزی نشنیدیم و شایعه بود.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه فصل بعد در این تیم می‌ماند یا خیر، گفت: هنوز پیشنهاد رسمی به من نداده‌اند. 2، 3 پیشنهاد خوب دارم اما اولویت اول من استقلال است چون دوستش دارم.

وی در مورد اینکه انتقاد زیادی به استقلالی شده بود مبنی بر اینکه در روز خداحافظی حیدری اعتصاب کرده‌اند، عنوان کرد: اعتصاب فقط به یک دلیل بود، چون احترام لازم را نگذاشتند. اگر یک نفر آمده و مانند ماه‌های قبل گفته بود پول نیست، شاید قبول می‌کردیم. درست که اعتصاب کار خوبی نبود، اما فکر کردیم بی احترامی شده است. بعد از تمرین تصمیم گرفتیم که اردو نیاییم و همه با هم این تصمیم را گرفتیم.

حسینی در مورد اینکه آیا مجیدی در اردو بود یا خیر، گفت: روز گذشته فقط به خاطر مجیدی تمرین کردیم، اما بعد از آن صحبت کردیم که به اردو نرویم.

وی در مورد اینکه از سوی معاون باشگاه هم تهدید شدید، تصریح کرد: تهدیدی در کار نبود و شایعه است.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه مجیدی گفته است بازیکنان ابتدا باید با هواداران قرارداد ببندند، تاکید کرد: می‌دانیم که هواداران استقلال خیلی با ارزش هستند . اول باری آنها بازی می‌کنیم و هدف‌مان خوشحالی آنهاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی