مربی فوتبال سپاهان: نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست


مربی فوتبال سپاهان: نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست

به گزارش ایرنا، میگوئل تکسیرا بامداد روز جمعه در غیاب امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در نشست خبری افزود : بازی پرفشاری بود و می دانستم تیم حریف در ضد حملات قوی است و بازی سختی خواهد بود.
وی اظهارداشت: به همین دلیل می خواستم به گل برسیم در نیمه اول خوب کار کردیم و گل زدیم و توانستیم هر آن چه خواستیم به کرسی بنشانیم.
وی ادامه داد : بازی را کنترل کردیم و تمرکز تیم بالا بود و بین دو نیمه سعی کردیم با تعویض ها تمرکز را از دست ندهیم و گل دوم را بزنیم.
مربی تیم سپاهان اضافه کرد : نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و بعد از چند سال می خواستیم سهیمه بگیریم که سه امتیاز را به دست آوردیم.
تکسیرا تصریح کرد : برای ما نتیجه امروز قهرمانی است و قهرمان واقعی سپاهان است و این تیم بعد از چندین سال سختی این مهم را به دست آورد.
وی بیان کرد : امروز تلاش خود را انجام دادیم با وجود این که با کمترین بودجه دوم شدیم و تشکر می کنم از هوداران خوب سپاهان و مردم اصفهان و خانواده سپاهان و سرمربی عزیز برای رسیدن به این نقطه که خیلی سخت به دست آمد.
در ابتدای این نشست سیامک قلیج خانی علت عدم حضور قلعه نویی در نشست خبری بعد بازی را مساعد نبودن حال وی عنوان و عذرخواهی کرد و خبرنگاران اصفهانی هم سوالی از مربی سپاهان نکردند و مربی سپاهان در باره بازی توضیح داد.
/6026/8114
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)