دست نشان: ذوب آهن روحیه ما را خراب کرد


دست نشان: ذوب آهن روحیه ما را خراب کرد

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: وقتی بازیکنان تیمم ترکیب ذوب آهن اصفهان را مقابل نفت مسجد سلیمان دیدند انگیزه ای برایشان باقی نماند.

«نادر دست نشان» پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل استقلال تهران در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر و سقوط به لیگ دسته یک، در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول اسیر مسائل روانی شدیم اما در نیمه دوم خوب بودیم. شاید اگر نیمه اول مثل وقت دوم بازی می کردیم شرایط به گونه دیگری رقم می خورد.
وی افزود: سپیدرود شکست خورد چون در مسجد سلیمان مربی و داور امنیت نداشتند. وقتی امنیت نباشد اتفاقات خاص می افتد. این اتفاقات در مسجد سلیمان افتاد و این مسائل پیش آمد.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود خاطرنشان کرد: در طول این مدت که با سپیدرود کار کردم به این تیم علاقمند شدم. به بازیکنان جوانی که امروز بازی کردند می بالم. باید شرایط برای حضور قدرتمند درلیگ یک فراهم شود. دوست دارم در این تیم بمانم اما نه به هر قیمتی.
دست نشان در پایان گفت: وقتی بازیکنان تیمم ترکیب ذوب آهن اصفهان را مقابل نفت مسجد سلیمان دیدند انگیزه ای برایشان باقی نماند. واقعا انتظار نداشتم شاگردان منصوریان با این ترکیب به زمین مسابقه برود.
نماینده گیلان با قبول شکست مقایل استقلال، 20 امتیازی باقی ماند و لیگ برتر را با قرار گرفتن در رتبه پانزدهم به اتمام رساند و سقوط کرد.
ورزشی**م.ت**9118**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج