دست‌نشان: امیدوارم ذوب‌آهن قهرمان آسیا شود تا بازیکنان این تیم مزد استراحت امروزشان را بگیرند!/ سپیدرود نمی‌میرد و زنده است


دست‌نشان: امیدوارم ذوب‌آهن قهرمان آسیا شود تا بازیکنان این تیم مزد استراحت امروزشان را بگیرند!/ سپیدرود نمی‌میرد و زنده است

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت عدم حضور بازیکنان اصلی ذوب‌آهن در ترکیب این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان را دلیل اصلی ناکامی شاگردانش مقابل استقلال دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال بابت برد این تیم تبریک می‌گویم، در روزی که یکی از بهترین بازیکنان ایران یعنی خسرو حیدری از فوتبال خداحافظی کرد. چقدر کنفرانس زیبایی شاهدیم و دوستان خبری از این کنفرانس استقبال کردند! اگر یک روز به نشست نیاییم به گونه‌ای رفتار می‌شود که انگار گناه کبیره کرده‌ایم. اما دوستان خبری به تعداد انگشتان دست آمده‌اند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در ابتدای بازی از لحاظ روحی دچار مشکل شده بودند. آنها زمانی که آرایش تیم ذوب‌آهن را در مسجدسلیمان دیدند، انگیزه‌ای نداشتند و مُردیم تا آنها را به زمین بفرستیم. برای ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم. شاید حضور این تیم در این رقابت‌ها دلیل این چیدمان ترکیب بوده است.

«امیدوارم ذوب‌آهن در آسیا قهرمان شود تا بازیکنان این تیم مزد استراحت امروزشان را بگیرند.»، سرمربی سپیدرود ضمن بیان این جمله گفت: ما از ذوب‌آهن انتظار نداشتیم. مردم رشت و هواداران سپیدرود، هیچ‌وقت بزرگواری ذوب‌آهن را فراموش نمی‌کنند. بیش از نیمی از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و بازی در این جو برای آنها سنگین بود. کمبود تجربه در تیم ما باعث کاستی‌هایی شد و نتوانستیم بازی ایده‌آل خود را به نمایش بگذاریم. صحبت خاصی درباره بازی ندارم.

دست‌نشان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چرا سپیدرود به لیگ دسته اول سقوط کرد، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم پاسخی برای شما داشته باشم و فکر نمی‌کنم این به من ربطی داشته باشد. اگر بخواهم به این سؤال جواب بدهم، شاید حاشیه ایجاد شود. به نظر شما چرا استقلال قهرمان نشد؟ چرا مربیان این تیم تغییر کردند؟ شرایط سپیدرود نیز مانند استقلال بود.

وی همچنین از خبرنگاران پرسید: اگر شما ID کارت نداشته باشید، می‌توانید وارد ورزشگاه شوید؟ اگر بازیکنان استقلال با باشگاه قرارداد نداشتند، می‌توانستند بازی کنند؟ ببینید کدام تیم است که بدون پروانه ثبتی و قرارداد بازیکنان با باشگاه در لیگ برتر بازی کند و در لیگ بماند؟ اگر شما خبرنگار هستید، پاسخ این سؤال را پیدا کنید. چه تیمی بدون این ضوابط می‌تواند در لیگ برتر و فوتبال ما بازی کند؟

سرمربی سپیدرود رشت با گلایه از شرایط موجود در مسجدسلیمان در دیدار این تیم مقابل شاگردان فیروز کریمی گفت: در این بازی امنیتی برای داوران و اعضای تیم میهمان وجود نداشت. پیش‌تر هم گفتم وقتی در یک بازی امنیت وجود نداشته باشد، ممکن است اتفاقات خاصی رخ دهد. اتفاقات خاصی در مسجدسلیمان افتاد، اما شما چه واکنشی به این موضوع دیدید؟ در این مسابقه ترقه، انواع آتش‌فشان و حتی چیزهایی شبیه بمب دیدیم.

دست‌نشان در ادامه افزود: زمانی که صدای طبل در رشت می‌شنویم، ناظر بازی می‌گوید آنها را جمع کنید، اما بلندگوهای ورزشگاه مسجدسلیمان به داور و اعضای تیم حریف توهین می‌کردند و شعارهای هماهنگ می‌دادند. شاهد سنگ‌پراکنی و پرتاب بطری بودیم. داور را تهدید کردند و گفتند اگر ما ببازیم، تو می‌میری! چه کسی این اتفاقات را بررسی می‌کند؟ برای چهار شعار علیه داور و پرتاب بطری، تیم میزبان تنبیه می‌شود. تماشاگر باید چه کند؟ بعد هم می‌خواهیم فرهنگ‌سازی کنیم و می‌گوییم ورزشگاه‌ها یک تعداد تماشاگرنما دارد. می‌خواهیم خودمان را گول بزنیم؟

وی با گلایه از امکانات سپیدرود تصریح کرد: می‌دانید سپیدرود با دست خالی و بدون امکانات مناسب در لیگ برتر بازی می‌کرد؟ به شرف بازیکنان و هوادارانی که در این شرایط سخت تیم‌مان را تنها نگذاشتند، درود می‌فرستم. اگر امکانات تیم‌ها و عدالت را نبینید، توانایی‌ها زیر سؤال می‌رود. سپیدرود نمی‌میرد و زنده است. این تیم سال‌ها در لیگ دسته‌های اول، دوم و سوم بوده و هواداران و مربیان گذشته این تیم تلاش کردند تا تیم را زنده نگه دارند. قانون و انصاف می‌تواند این قضیه را حل کند.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا در این باشگاه ماندنی خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: مدتی در این تیم کار کردم و به آن علاقه‌مند هستم. سپیدرود هواداران بسیار خوبی دارد. امروز بازیکنان جوان تیم را دیدیم. امروز بازیکنان امید ما بودند که بازی می‌کردند. این امید‌ها آینده بسیار خوبی دارند و من دوست دارم در سپیدرود بمانم. به این شرط که شرایطی که در لیگ یک باید برای قهرمانی بسته شود، در سپیدرود وجود داشته باشد. مسئولان باید جواب شما را بدهند. دوست دارم در این تیم بمانم، اما نه تحت هر شرایطی.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش