تکواندو قهرمانی جهان| مدال نقره جهان بر گردن مهلا مومن‌زاده


تکواندو قهرمانی جهان| مدال نقره جهان بر گردن مهلا مومن‌زاده

نماینده تکواندو کشورمان با شکست در دیدار نهایی مسابقات تکواندو قهرمانی جهان به مدال نقره دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهانی، امروز(پنج‌شنبه) با برگزاری دیدار نهایی وزن 46- کیلوگرم بانوان پیگیری شد و مهلا مومن‌زاده نماینده تکواندو کشورمان با شکست 11 بر 5 مقابل جای یونگ سیم، قهرمان جهان در سال 2017 از کره‌جنوبی به مدال نقره دست یافت.

مومن زاده روز گذشته در رقابت‌های وزن 46- کیلوگرم بانوان ابتدا در دیدار نخست با نتیجه 21 بر یک از سد آینور یواشپای از قزاقستان گذشت. او در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل جوردین اسمیت از انگلیس 17 بر 7 پیروز شد.

نماینده شایسته کشورمان در دیدار سوم خود نیز با نتیجه 23 بر 3 از سد گالینا مدودوا از روسیه گذشت. مومن‌زاده در مرحله یک چهارم نهایی هم در حالی که با نتیجه 20 بر 7 مقابل لنا استوجکویک از کرواسی عقب بود، در پایان با نتیجه 30 بر 20 مقابل حریف خود به برتری رسید.

نوجوان 17 ساله تکواندو ایران در دیدار نیمه نهایی نیز با برتری 11 بر 9 مقابل تان از چین فینالیست شد تا دست به کار بزرگی در نخستین حضور خود در مسابقات جهانی رده بزرگسالان بزند.

نماینده شایسته تکواندو بانوان ایران در شرایطی به مدال نقره دست یافت که تا پیش از این تنها کیمیا علیزاده با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش بانوان موفق به کسب مدال جهانی شده بود.

امروز در رقابت‌های وزن 58- کیلوگرم، آرمین هادی‌پور با شکست در دیدار نیمه‌نهایی مقابل تکواندوکار روسیه به مدال برنز دست یافت.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم