حسینی: به کسانی که دنبال معاوضه‌ام بودند درس ایستادگی دادم/ یک نفر به دنبال بازی در آلمان بود تا پول به جیبش برود


حسینی: به کسانی که دنبال معاوضه‌ام بودند درس ایستادگی دادم/ یک نفر به دنبال بازی در آلمان بود تا پول به جیبش برود

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: برای خودم خوشحالم چون به کسانی که به دنبال معاوضه‌ام بودند درس ایستادگی دادم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با سپیدرود اظهار داشت: فصل خیلی سختی بود و از همان اردوی ترکیه مشخص شد که فصل سختی پیش‌رو داریم. اگر داوری در چند بازی تیم ما را اذیت نمی‌کرد شانس قهرمانی داشتیم. ما در بازی‌های حساسی از داوری لطمه خوردیم و اگر چند امتیاز بیشتر داشتیم الان قهرمان می‌شدیم.

وی افزود: درباره اردوی ترکیه فقط به همین نکته اشاره می‌کنم که یک نفر به دنبال بازی در آلمان بود، تا پول به جیبش برود.

دروازه‌بان استقلال با باین اینکه مشکلی با وینفر شفر سرمربی پیشین این تیم نداشت، ادامه داد: عنوان می‌شد که در باشگاه پول است اما تیام و جپاروف نگه‌ نداشتند.

حسینی گفت: برای خودم خوشحالم من به کسانی که به دنبال معاوضه‌ام بودند، درس ایستادگی دادم.

وی درباره ادامه حضورش در استقلال عنوان کرد: هنوز رسماً پیشنهاد تمدید قرارداد به من نشده است. من دو سه پیشنهاد دارم اما اولویتم استقلال است.

دروازه‌بان استقلال درباره اعتصاب روز گذشته گفت: به یک دلیل اعتصاب کردیم که دلیلش احترام نگذاشتن بود. اگر به ما می‌گفتند که یکی دو ماه دیگر پول پرداخت می‌شود، شاید مشکلی پیش نمی‌آمد. روز قبل از بازی فقط به احترام فرهاد مجیدی تمرین کردیم و پس از تمرین صحبت شد که به اردو نرویم.

حسینی با رد شایعه تهدید شدن بازیکنان استقلال از سوی معاون باشگاه، گفت: ارزش پیراهن استقلال را می‌دانیم و متوجه هستیم که اول باید برای این تماشاگران بازی کنیم.

به گزارش تسنیم روزبه‌ چشمی مدافع استقلال نیز در صحبتی کوتاه از هواداران استقلال به خاطر حمایت از این تیم تا آخرین لحظه تشکر کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس