غفوری: وعده‌‌های مدیران استقلال بازیکنان را بی‌‌اعتماد کرده بود/ پیشنهاد تمدید قرارداد نداشته‌ام


غفوری: وعده‌‌های مدیران استقلال بازیکنان را بی‌‌اعتماد کرده بود/ پیشنهاد تمدید قرارداد نداشته‌ام

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران باشگاه استقلال در این مدت آنقدر وعده و وعید دادن که اعتماد بازیکنان را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وریا غفوری بعد از برتری 2 بر یک استقلال مقابل سپیدرود در پاسخ به این سوال که بهتر نبود بازیکنان استقلال در روزی که خسروحیدری قصد خداحافظی از فوتبال داشت، دست به اعتصاب نمی‌زدند، گفت: باید این موضوع کالبدشکافی شود تا هواداران بدانند چرا این اتفاق افتاد. این اتفاق ماحصل برخورد بد مسئولان باشگاه استقلال با بازیکنان بود، بازیکنی که به استقلال می‌آید به خوبی می‌داند به چه تیمی ورود کرده و قطعاً از مشکلات استقلال نسبت به سایر تیم‌ها نیز باخبر است. سال‌های گذشته نیز بر سر مسائل مالی و پرداختی‌ها مشکلاتی وجود داشت و پرداختی‌ها منظم نبود، اما امسال برخوردها نیز اصلا خوب نبود که باید در این خصوص به هواداران توضیح داده شود.

وی تصریح کرد: باید مدیران استقلال با بازیکنان استقلال رو در رو می‌شدند و خیلی شفاف اعلام می‌کردند تا چه زمانی پول در باشگاه نیست و چه زمانی قرار است پرداختی بازیکنان انجام شود. آنها فقط امروز و فردا می‌کردند که این رفتار باعث شد بازیکنان استقلال احساس کنند در حق آنها بی‌احترامی شده است. نباید موضوع اعتصاب بازیکنان را به خداحافظی بازیکن بزرگی به نام خسرو حیدری ربط داد. خسرو حیدری عزیز بازیکنان است و کارهای قابل تقدیری نیز برای استقلال انجام داده است.

مدافع تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: شاید مدیران استقلال بعد از خواندن مصاحبه من اعلام کنند که مقدار زیادی از طلب خود را دریافت کرده‌ام، اما باید بگویم حرف‌های من در خصوص خودم نیست و به صورت کلی در مورد مشکلات سایر بازیکنان صحبت می‌کنم. در حالی که امروز لیگ به اتمام رسید دریافتی بازیکنان استقلال 50 درصد بوده است. به نظر شما در این شرایط چه رفتاری باید بازیکنان استقلال انجام می‌دادند؟ در سال‌های گذشته در پایان لیگ حداقل 70-80 درصد پرداختی بازیکنان انجام می‌شد اما امسال با پایان لیگ تنها 50 درصد از طلب بچه‌ها پرداخت شده است و بهتر است هواداران از مدیران در این خصوص سوال کنند.

غفوری خاطر نشان کرد: متاسفانه در ماه‌های اخیر آنقدر مسئولان باشگاه وعده و وعید دادند که بازیکنان اعتماد خود را به آنها از دست دادند. مدیریت باید بهتر عمل می‌کرد، اما این موضوع صورت نگرفت. همه ما می‌دانیم تلاش‌هایی برای تهیه پول انجام شد، اما هیچ فایده‌ای نداشت و اتفاقاتی که نباید می‌افتاد به وقوع پیوست.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال در این فصل عنوان کرد: ابتدا باید قبل از هرچیزی از هواداران استقلال عذرخواهی کنم، ما بدهکار آنها هستیم و می‌دانیم باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم. تیم ما در لیگ امسال می‌توانست قهرمان شود، اما در ابتدای سال مدیرعامل باشگاه عوض شد و تا مدیر جدید انتخاب شود ما تایم طلایی نقل و انتقالات را از دست دادیم. همین موضوع باعث شد انسجام خود را از دست داده و متاسفانه تغییرات زیاد در ابتدای لیگ شرایط ما را سخت‌ کرد. در حال حاضر که لیگ به پایان رسیده تیم ما به شرایط خوبی دست یافته است و امیدوارم ترکیب فعلی برای فصل آینده حفظ و تقویت شود.

مدافع استقلال در خصوص عملکرد داوران در لیگ امسال گفت: در بازی امروز و روی گل سپیدرود وضعیت داوری را مشاهده کردید، بازیکن آنها در موقعیت آفساید به گل رسید. البته نمی‌خواهم در خصوص مسائل داوری صحبت کنم، می‌دانم که حق داوران در فوتبال ایران کاملا خورده شده و آنها کمترین دریافتی با بیشترین اعتراضات را دارند، اما باید آنها نیز انتقاد پذیر باشند. آقای رفعتی این هفته در برنامه تلویزیونی قوانین فیزیک را جا به جا کرد و اصرار داشت گل سالم ما به تیم صنعت نفت آبادان اوت بوده است، صحنه‌ای که اگر به یک بچه 10، 12 ساله نیز نشان می‌دادیم تشخیص می‌داد که توپ از خط زمین بیرون نرفته است.

غفوری در خصوص وضعیت قرارداد خود با استقلال عنوان کرد: قرارداد من با استقلال تمام شده است، اما خیلی دوست دارم باز هم در تیم استقلال بازی کنم. من با تیم استقلال انس گرفتم و از بچگی نیز عاشق این تیم بودم. باید ببینیم تصمیم باشگاه در خصوص آینده چه خواهد بود، اما در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من داده نشده است، اولویت اول و آخر من استقلال است و دوست دارم فصل آینده نیز در تیم باقی‌بمانم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که قرار بود پنالتی استقلال مقابل سپیدرود را پاتوسی بزند، گفت: اصلا چنین قراری نبود و پاتوسی نیز برای زدن پنالتی توپ را برنداشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی