طرز تهیه شیرینی آردی خوشمزه خانگی با دستور پخت ساده و راحت


طرز تهیه شیرینی آردی خوشمزه خانگی با دستور پخت ساده و راحت

شیرینی آردی یا شیرینی بهشتی از انواع شیرینی های محبوب و قدیمی است که از این نوع شیرینی اغلب برای پذیرایی از مهمان ها در عید نوروز استفاده می شود. در طرز تهیه شیرینی آردی از کره و روغن جامد و پودر شکر و آرد ذرت و آرد سفید و بیکینگ پودر و وانیل و پودر هل استفاده می شود. شیرینی نارگیلی، شیرینی برنجی، شیرینی آردی و شیرینی نخودچی از انواع شیرینی های...

شیرینی آردی یا شیرینی بهشتی از انواع شیرینی های محبوب و قدیمی است که از این نوع شیرینی اغلب برای پذیرایی از مهمان ها در عید نوروز استفاده می شود. در طرز تهیه شیرینی آردی از کره و روغن جامد و پودر شکر و آرد ذرت و آرد سفید و بیکینگ پودر و وانیل و پودر هل استفاده می شود.

شیرینی نارگیلی، شیرینی برنجی، شیرینی آردی و شیرینی نخودچی از انواع شیرینی های خوشمزه و خوش طعم هستند و اگر شما از آن دسته از کدبانوهایی هستید که به پخت انواع شیرینی علاقه مند می باشید بهتر است از تهیه این نوع شیرینی های محبوب در منزل غافل نشوید.

طرز تهیه شیرینی آردی خوشمزه خانگی با دستور پخت ساده و راحت

مواد لازم

کره : ۱۰۰ گرم پودر شکر : ۷۵ گرم روغن جامد : ۱۰۰ گرم آرد سفید مخصوص قنادی : ۲۰۰ گرم آرد ذرت : ۶۵ گرم بیکینگ پودر : ۱/۸ قاشق چایخوری پودر هل : نصف قاشق چایخوری وانیل : ۱/۸ قاشق چایخوری

طرز تهیه شیرینی آردی در منزل

برای پخت شیرینی آردی ابتدا بیکنیگ پودر و آرد و آرد ذرت را الک نمایید سپس کره و روغن را درون ظرفی مناسب بریزید و هم بزنید تا روشن و سفید شوند.
در مرحله بعدی طرز تهیه شیرینی آردی پودر قند را به مایه شیرینی بیفزایید و به مدت ۵ دقیقه مواد را هم بزنید تا کرمی رنگ شوند سپس پودر هل و وانیل را به مخلوط مواد اضافه کنید و هم بزنید.
بعد از اینکه مواد شیرینی به خوبی با یکدیگر ترکیب شدند مخلوط آرد را به مواد اضافه کنید و خمیر شیرینی را جمع کنید و آن را به مدت ۲۰ دقیقه درون یخچال قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده خمیر را از درون یخچال بیرون آورید و خمیر را قالب بزنید .

طرز تهیه شیرینی آردی خوشمزه خانگی با دستور پخت ساده و راحتطرز تهیه شیرینی آردی خوشمزه خانگی با دستور پخت ساده و راحت

خمیرهای قالب زده شده را به فاصله دو سانت از یکدیگر درون ظرف مخصوص فر بچینید.

طرز تهیه شیرینی آردی خوشمزه خانگی با دستور پخت ساده و راحت

ظرف را به مدت ۲۰ دقیقه درون فر که از قبل با دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد گرم کرده اید قرار دهید تا شیرینی ها به خوبی پخته شوند.

طرز تهیه شیرینی آردی خوشمزه خانگی با دستور پخت ساده و راحت

در این آموزش طریقه پخت شیرینی آردی را در اختیار شما کدبانوهای عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از طعم بی نظیر این نوع شیرینی نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا