بطحایی: آموزش و پرورش با تعویق زمان آزمون سراسری موافق است


بطحایی: آموزش و پرورش با تعویق زمان آزمون سراسری موافق است

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که با تعویق زمان آزمون سراسری به دلیل رعایت شرایط خاص دانش ‌آموزان مناطق سیل زده موافق است.

سیدمحمد بطحایی پنجشنبه شب در توئیتی نوشت: درخصوص تعویق زمان آزمون سراسری اگرچه نظر آموزش و پرورش به دلیل رعایت شرایط خاص دانش‌آموزان مناطق سیل زده مثبت است ولی کارشناسان وزارت علوم اجرای این پیشنهاد را موجب اختلال در شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها می‌دانند.
وی افزود: اما با وزیر علوم برای اختصاص سهمیه خاص بدون آنکه ظرفیت پذیرش برای سایرین کاهش یابد، مجددا صحبت کردم. امیدوارم به زودی این تصمیم اطلاع رسانی شود و این نگرانی هم از فرزندان عزیزم در مناطق سیل زده مرتفع شود.
آغاز سال 1398 با سیل ویرانگر در بسیاری از نقاط کشور همراه شد. سیل گسترده در استان های گلستان، لرستان، مرکزی و خوزستان خسارت های مالی و عمرانی فراوانی به هموطنان ساکن در روستا و شهرهای این مناطق وارد ساخت.
برخی داوطلبان مناطق سیل زده با ایجاد کمپین و ارسال پیام هایی در فضای رسانه ای و مجازی کشور، خطاب به مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می خواهند که زمان برگزاری آزمون سراسری تغییر کند.
اما به رغم اعلام مسئولان ارشد سازمان سنجش مبنی بر عدم تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری کنکور 98، برخی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از لزوم توجه وزارت علوم و سازمان سنجش به شرایط ویژه داوطلبان آزمون کنکور در مناطق سیل زده سخن گفته اند و خواستار بازنگری در زمان و نحوه برگزاری آن هستند.
شبد**1953**1379

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری