زاهدی : هنوزجایگاه روابط عمومی در سازمان ها تثبیت نشده است


زاهدی : هنوزجایگاه روابط عمومی در سازمان ها تثبیت نشده است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت:هنوز جایگاه روابط عمومی در سازمان ها تثبیت نشده و سیاری از مدیران از نزدیک شدن به رسانه ها واهمه دارند.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ، عبدالمحمد زاهدی در دیدار مدیرکل و کارکنان روابط عمومی این استانداری که به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، افزود: روابط عمومی ها پس از گذشت سال ها هنوز جایگاه مشخصی ندارند و نسبت به تثبیت و ارتقای جایگاه آنها در ساختار دستگاه های دولتی و اجرایی تصمیم صریح و دقیقی اتخاذ نشده است.
وی اظهار داشت :در گذشته درک مدیران از روابط عمومی محدود به نصب پلاکارد و انجام تشریفات اداری بود در حالیکه روابط عمومی ها ویترین سازمان و پیشانی دستگاه هستند که می توانند نقش مشاور دلسوز و منصف را برای مدیران و سازمان ها ایفا کنند.
استاندار قزوین گفت:مهمترین مانع پیش روی روابط عمومی ها،عدم شناخت مدیران از جایگاه، اهمیت و کارکرد این واحد در دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی می باشد .
زاهدی افزود : بسیاری از مدیران از مواجه با رسانه ها فراری هستند و تا زمانی که نگرش مدیران نسبت به مفاهیم و مقوله هایی چون رسانه، پاسخگویی به مردم و شفافیت عملکرد تغییر نکند و اصلاح نشود به طور قطع روابط عمومی ها نیر جایگاه بایسته و شایسته خود را پیدا نخواهند کرد.
وی عنوان کرد:برخی از مدیران نمی خواهند مورد انتقاد قرار بگیرند لذا از نزدیک شدن به رسانه ها واهمه دارند درحالیکه رسانه ها می توانند با انتقادات دلسوزانه و تخصصی خود در اصلاح و بهبود امور موثر باشند.
در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت ها و اقدامات اداره کل روابط عمومی استانداری در طول یکسال گذشته توسط نصرت اله علیرضایی مدیرکل این روابط عمومی ارائه شد.
9925/6012

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک