استاندار کرمان : دستگاههای اجرایی جایگاه روابط عمومی را ارتقا بخشند


استاندار کرمان : دستگاههای اجرایی جایگاه روابط عمومی را ارتقا بخشند

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی در پیام خود ضمن تقدیر از زحمات تمامی فعالان عرصه روابط عمومی، 27 اردیبهشت ماه را فرصت مغتنمی برای بازخوانی آرمان ها و کارکردهای ارتباطات و روابط عمومی برای شتاب بخشی توسعه و پیشرفت کشور دانسته است.
متن پیام استاندار کرمان به شرح زیر است:
امروزه پیشبرد اهداف و برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است. در این میان ابعاد گسترده تاثیر ارتباطات و اطلاعات برکارآمدی دستگاه ها، موجب نگاه ویژه مدیران به نقش و جایگاه روابط عمومی شده است.
مدیران و کارشناسان روابط عمومی به عنوان دستان یاریگر هر نهاد و سازمان، با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می دهند و با انجام رسالت خطیر اطلاع رسانی، تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم، نقش واسطی بین اهداف سازمان و اقشار مختلف جامعه ایفا می کنند.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز «ارتباطات و روابط عمومی» نامیده شده و فرصت مغتنمی است تا با بازخوانی آرمان ها و کارکردهای ارتباطات و روابط عمومی، زمینه های مناسبی را برای تحقق آنها با هدف شتاب بخشی به توسعه و پیشرفت کشور همراه با امید و پویایی، صداقت، شفافیت و حفظ کرامت انسان ها فراهم سازیم.
انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی استان با توجه به نقش روابط عمومی در جامعه رسانه ای شده امروز و لزوم ارتباط موثر، مستمر و تعاملی دستگاه های اجرایی با رسانه ها و مردم، نسبت به ارتقا جایگاه روابط عمومی همت گمارند و مسیر اطلاع رسانی خدمات دولت را بیش از پیش تقویت و ارتقا بخشند. در این مسیر، منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های دولت تدبیر و امید و تحقق شعار 'رونق تولید' باید روشنگر فعالیت های روابط عمومی ها قرار گیرند.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، مراتب تقدیر و تشکر خود را از خدمات ارزشمند و تلاش های سازنده مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان کرمان تقدیر و تشکر می نمایم.
5054
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403