فرماندار رشت: بازدیدهای میدانی برای رفع مشکلات مردم انجام می شود


فرماندار رشت: بازدیدهای میدانی برای رفع مشکلات مردم انجام می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده غروب پنجشنبه پس از بازدید از بخش های مختلف شهرستان رشت در جلسه جمع بندی بازدیدها در بخش لشت نشاء افزود: در این بازدیدها مشکلات را رو در رو از زبان مردم می شنویم و هماهنگی های لازم را برای رفع مشکلات و نیازمندی های آنها انجام می دهیم.
وی اظهار داشت: با توجه به بخشنامه ابلاغی استاندار گیلان با موضوع سفر هفتگی و حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی، تلاش ما اینست که بستری فراهم کنیم تا به همراه همکاران اعم از مدیران شهرستانی و استانی، در خدمت مردم در بخش های مختلف شهرستان رشت باشیم.
مومنی زاده با اشاره به بازدیدهای امروز (پنجشنبه) از بخش های مختلف شهرستان رشت تصریح کرد: در بازدید از بخش مرکزی چند موضوع از جمله حفر چاه در سیاه اسطلخ و ایستگاه پمپاژ را در پیربازار جزو مصوبات می آوریم که مطالعه انجام و اقدامات ممکن را داشته باشیم.
وی اظهار داشت: در بخش سنگر نیز طرح گردشگری را در غازیان مصوب می کنیم که با آب منطقه ای و از طریق کمیته گردشگری تسریع و تسهیل شود و تاکید است تا از این ظرفیت در جهت اجرای طرح های گردشگری، کسب درآمد و تامین منابع آب استفاده کنیم.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به موضوع طرح تجهیز در بازدیدهای انجام شده در کوچصفهان تصریح کرد: در موضوع طرح تجهیز از طریق وزیر جهاد کشاورزی به همراه نمایندگان مجلس و استاندار پیگیری های لازم در سفر رئیس جمهوری انجام شد که تامین اعتبار صورت می گیرد.
مومنی زاده با اشاره به موضوع طرح گردشگری شهرداری لولمان خاطر نشان کرد: از مساعدت آب منطقه ای قدردانی می شود و ضروریست تا در ادامه همکاری ها برای سرعت بخشی در این طرح اقدام کنند.
فرماندار رشت به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی از امروز (پنجشنبه) از بزرگترین ایستگاه پمپاژ آب شهرستان با قابلیت تامین آب زراعی هزار هکتار در بخش لشت نشا، کارخانه در حال احداث در روستای تازه آباد بخش خشکبیجار، اجرای طرح لاینینگ روستای آجی بوزایه بخش خشکبیجار، آببندان های روستای جورکویه بخش خمام، طرح تجهیز اراضی روستای کنارسر بخش کوچصفهان، امتداد رودخانه پیربازار و روستای سیاه اسطلخ در بخش مرکزی و ... بازدید کرد.
7286 / 2007
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی