پرسپولیس تهران – پارس جنوبی جم/ پایان نیمه اول


پرسپولیس تهران – پارس جنوبی جم/ پایان نیمه اول

شفقنا – نیمه اول بازی پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. هفته پایانی لیگ برتر با دیدارهای همزمان در شهرهای مختلف آغاز شده و در یکی از حساس ترین مسابقات، تیم های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفته اند. پرسپولیسی ها تا […]

پرسپولیس تهران – پارس جنوبی جم/ پایان نیمه اول

شفقنا – نیمه اول بازی پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

هفته پایانی لیگ برتر با دیدارهای همزمان در شهرهای مختلف آغاز شده و در یکی از حساس ترین مسابقات، تیم های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفته اند. پرسپولیسی ها تا رسیدن به جام قهرمانی تنها یک امتیاز فاصله دارند و باید دید به هدف خود می رسند یا خیر؟

ترکیب پارس جنوبی:

رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد، سید محمد ستاری، میثم‌نقی‌زاده، حسین پورامینی، روح‌الله سیف‌اللهی، شهرام گودرزی، محمد نوری و میرهادی میرجوان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند- محمد نادری ،سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده،مهدی شیری- کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی -ماریو بودیمیر و علی علیپور.

بازی در نیمه اول متعادل بود و موقعیت های خطرناکی نداشت، اما این پرسپولیس بود که با یک گل برنده به رختکن رفت. دقیقه ۴۰ توپ ارسالی مهدی ترابی در مقابل دروازه پارس جنوبی به ماریو بودیمیر رسید که با شوتی دقیق توپ را درون دروازه قرار داد.

شرح گل:

پرسپولیس ۱ پارس جم ۰: سانتر مهدی ترابی از سمت چپ پشت مدافعان پارس جنوبی به ماریو بودیمیر رسید و او به زیبایی دروازه پارس جنوبی را باز کرد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج