غیبت آزمون در 2 بازی پایانی زنیت


غیبت آزمون در 2 بازی پایانی زنیت

سردار آزمون با مجوز سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ اردوی تیمش را در آستانه بازی هفته بیست‌ونهم لیگ برتر روسیه به مقصد ایران ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت 24 روسیه، سردار آزمون راهی ایران شد و در بازی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در بازی خارج از خانه هفته بیست‌ونهم لیگ برتر روسیه برابر روستوف غایب خواهد بود.

گنادی اورلوف، مفسر مطرح فوتبال روسیه در این رابطه به سایت اسپورت 24 گفت: هنوز هم مشخص نیست که آیا سردار آزمون در بازی آخر تیم زنیت برابر انیسیم حضور خواهد داشت یا خیر. او راهی ایران شد زیرا در چند وقت اخیر به طور مداوم با مصدومیت مچ پایش مواجه بود. در بازی برابر روستوف قطعا غایب است و سرگئی سماک (سرمربی زنیت) نیز گفته بود که 5 بازیکن استراحت خواهند کرد. هنوز معلوم نیست سایر بازیکنان غایب چه کسانی هستند.

سردار آزمون چند روز قبل همراه تیم زنیت سن‌پترزبورگ مدال طلا و جام قهرمانی لیگ برتر روسیه را دریافت کرد. این مهاجم ایرانی با 12 گل زده به همراه فدور چالوف، مهاجم تیم زسکا مسکو شانس کسب عنوان بهترین گلزن این رقابت‌ها را دارد اما با توجه به غیبت در 2 بازی آینده زنیت شاید این فرصت را از دست دهد. سردار آزمون به خاطر بازی کمتر و عدم به ثمر رساندن گل از روی نقطه پنالتی در صورت عدم گلزنی فدور چالوف در 2 هفته پایانی لیگ برتر روسیه آقای گل این رقابت‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟