اعتراض استقلالی ها: 2 ساعت است که بلیت پیدا نکرده ایم


اعتراض استقلالی ها: 2 ساعت است که بلیت پیدا نکرده ایم

بانک ورزش-با توجه به اینکه کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار سپیدرود و استقلال مانده هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت نتوانستند بلیت تهیه کنند. به گزارش...

بانک ورزش-با توجه به اینکه کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار سپیدرود و استقلال مانده هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت نتوانستند بلیت تهیه کنند.

به گزارش بانک ورزش، آخرین دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل سپیدرود رشت کمتر از یک ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. این درحالی است که هنوز درهای ورزشگاه به روی هواداران باز نشده است و نزدیک به 3 هزار هوادار پشت درهای بسته و جایگاه بلیت فروشی مستقر هستند تا بتوانند بلیت تهیه کنند.

* بسیاری از هواداران نسبت به این موضوع اعتراض کردند و تاکید کردند نزدیک به دو ساعت است به ورزشگاه آمدند و نتوانستند بلیت تهیه کنند و مسئولین بلیت فروشی ورزشگاه آزادی به هواداران گفتند که هنوز بلیتی از سوی فدراسیون فوتبال به دست آنها نرسیده است.

* با توجه به اینکه آخرین بازی استقلال در این فصل می‌باشد اما هواداران برای خداحافظی خسرو حیدری به ورزشگاه آزادی آمدند تا کاپیتان پرسابقه تیم استقلال را تشویق کنند و از زحمات این بازیکن قدردانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران