برانکو ورزشگاه جم را منفجر کرد/ دیوارنشینی تماشاگران! +عکس و فیلم


برانکو ورزشگاه جم را منفجر کرد/ دیوارنشینی تماشاگران! +عکس و فیلم

در آخرین روز لیگ برتر از ساعت 21 و 30 دقیقه پرسپولیس در جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت و در صورت کسب تنها یک امتیاز از این دیدار برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ خواهد شد.

به گزارش مشرق، از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور به صورت همزمان آغاز خواهد شد که در مهمترین بازی پرسپولیس در خانه پارس جنوبی به مصاف این تیم خواهد رفت تا در صورت کسب یک مساوی سومین جام متوالی خود در لیگ برتر را بالای سر ببرد.

حواشی این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

* تیم پرسپولیس با اینکه در شهر جم میهمان پارس جنوبی است اما حدود ۷۰ درصد سکوها در اختیار هواداران این تیم قرار دارد و آنها از همین حالا سرود قهرمانی خود را در ورزشگاه شهر جم سر داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

گزارشگر دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی

* در اتفاق جالب توجه هواداران تیم‌های پرسپولیس و پارس در برخی سکوها در کنار هم نشسته بودند که این مسئله باعث درگیری‌هایی روی سکوها شد.

* پس از درگیری‌هایی که بین هواداران دو تیم به وجود آمد در نهایت ماموران نیروی انتظامی بین هواداران قرار گرفتند تا مشکلات بیشتری به وجود نیاید.

برانکو ورزشگاه جم را منفجر کرد/ دیوارنشینی تماشاگران! +عکس و فیلم

* بین برخی هواداران و ماموران نیروی انتظامی درگیری به وجود آمد.

* هواداران حاضر در ورزشگاه پس از درگیری‌هایی که بوجود آمد بطری‌های آب را به کنار زمین می‌انداختند.

* هواداران خشمگین در ورزشگاه به فنس‌های کنار زمین حمله کردند.

* برای هواداران داخل استادیوم موسیقی‌های شاد پخش می‌شد.

* برانکو برای این بازی تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، ماریو بودیمیر و علی علیپور به زمین خواهد فرستاد.

* پرسپولیس امشب با گرفتن یک امتیاز از پارس جنوبی قهرمان لیگ خواهد شد، برهمین اساس پیراهن جشن قهرمانی پرسپولیس با لوگوی این باشگاه و عدد ۱۲ به نشانه دوازدهمین قهرمانی در تاریخ لیگ رونمایی خواهد شد.

برانکو ورزشگاه جم را منفجر کرد/ دیوارنشینی تماشاگران! +عکس و فیلم

برانکو ایونکوویچ لحظاتی پیش وارد ورزشگاه تختی شهر جم شد و هواداران به شدت او را مورد تشویق قرار دادند. برانکو به سمت هواداران تیم پرسپولیس رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو هم به همراه برانکو وارد زمین شد و مشغول فیلم‌برداری از تماشاگران پرسپولیس شد.

* هواداران پارس جنوبی بنری در ورزشگاه نصب کرده‌اند که روی آن زده شده خلیج فارس یار ماست پارس جم افتخار ماست.

* هواداران پرسپولیس نیز شعار می‌دادند پرسپولیس ایرانیم حالا حالاها قهرمانیم که این شعار در کنایه به شعار هواداران سپاهان است که گفته‌اند حالا حالاها قهرمانیم.

* سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز در ورزشگاه حضور دارد.

*حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ به شهر جم آمده است. این در حالی است که برخی از مسئولان سراغ مهدی تاج رئیس فدراسیون را هم می‌گیرند.

* دیدار دو تیم ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی جم آغاز می‌شود و این در حالی است که ورزشگاه از ساعتی پیش ظرفیتش تکمیل شده و حتی روی برخی از دیوارها نیز تماشاگران نشسته‌اند.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها