نماینده حوزه انتخابیه مهریز: مهار تورم نیاز به عزم همگانی دارد


نماینده حوزه انتخابیه مهریز: مهار تورم نیاز به عزم همگانی دارد

یزد - ایرنا - نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی کالا و تورم افسار گسیخته فشار زیادی به اقشار ضعیف و متوسط جامعه وارد می کند، مسئولان باید نظارت ها را در بخش های مختلف و امور اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی روز پنجشنبه در جمع مردم روستای میرک آباد مهریز افزود: تحریم های آمریکا و سوء استفاده برخی افراد سودجو بر مشکلات اقتصادی مردم در ماه های اخیر افزوده است.
وی ادامه داد: تمام هم و غم نمایندگان مجلس و دولت، نظارت و کنترل گرانی هاست و باید دستگاه های مسئول وظایف قانونی خود را در این خصوص با جدیت بیشتری انجام دهند.
نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای موفقیت در کنترل قیمت ها مسئولان و دولت جدی هستند و در این ارتباط همکاری مردم نیاز است.
صباغیان بیان کرد: توطئه های استکبارجهانی علیه نظام و انقلاب ادامه دارد و هوشیاری مردم و بصیرت آنها موجب خنثی شدن اهداف شوم دشمنان نظام متعالی اسلامی می شود.
وی اظهار کرد: مسائل و مشکلات مردم حوزه انتخابیه مهریز با حضور مسئولان پیگیری می شود ولی این حوزه بزرگ است و باید یک نماینده دیگر اضافه شود تا بهتر بتوان مطالبات را رسیدگی کرد.
استان یزد بر اساس سرشماری عمومی سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که در 10 شهرستان ساکن هستند، از این تعداد حدود 250 هزار نفر در پنج شهرستان مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم زندگی می کنند.
در این دیدار مردمی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا به طرح مسائل و نیارها شامل اشتغال، کارهای فرهنگی و عمرانی و رسیدگی به مسائل معیشتی مردم را مورد تاکید قرار دادند.
روستای میرک آباد با هزار نفر جمعیت در 12 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است .
7536/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند