مدیران با حفظ همدلی منافع مردم را مدنظر قرار دهند


مدیران با حفظ همدلی منافع مردم را مدنظر قرار دهند

یزد - ایرنا - استاندار یزد در نشست فعالان فرهنگی و اجتماعی این استان بر ضرورت هم افزایی و همدلی در حوزه‌های مختلف در چارچوب حفظ منافع جمعی و پاسخگویی مناسب به آنها تاکید کرد و گفت: بایستی همه با همدلی و حفظ وحدت برای خدمت رسانی به مردم تلاش و کوشش کنند.

به گزارش عصر روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند هم‌افزایی و هماهنگی در حوزه های اجتماعی فرهنگی و حتی سیاسی در راستای منافع و خرد جمعی هستیم و متاسفانه گاهی قدر فرصت هایی که امروز در اختیار داریم نمی دانیم.
وی ادامه داد: امروز مدیرا‌نی در عرصه مدیریت استان حضور دارند که تعامل و هماهنگی خوبی با هم دارند و شورای شهر نیز تشکیل شد که اعضای آن مسائل اجتماعی و فرهنگی را خوب می فهمند و در قالب توجه به مدیریت امور شهری می‌توان به امور اجتماعی و فرهنگی کمک کرد.
به گفته استاندار یزد، آنگونه شایسته است قدر این ظرفیت ها را بدانیم و از آن استفاده کرد، هم افزایی مناسبی را در راستای اهداف و برنامه های فرهنگی و اجتماعی که می تواند برای استان ثمربخش باشد فراهم کنیم تا فارغ از مشغول شدن به مسائل کوچک، حاشیه ای و شخصی فضای مناسبی را برای تعامل در انجام کارهای بزرگ در استان ایجاد کنیم.
طالبی یادآور شد: با شرایط و وضعیت خوبی که ‌داریم می‌توانیم بیش از این از فرصت استفاده کنیم، فضای مناسبی را برای شکل‌گیری سرمایه اجتماعی جدید فراهم کنیم و برای تقویت همکاری و انجام کارهای نو دوران طلایی را در این مقطع از زمان برای استان در حوزه اجتماعی و فرهنگی ‌رقم بزنیم تا سال ها از آن به نیکی یاد شود.
استاندار یزد تصریح کرد: برگزاری این نشست نقطه آغاز حرکت جدیدی برای تقویت هم افزایی و رفاقت ها در انجام کارهای بزرگ در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و کاهش اختلافات، شایعات و حاشیه ها باشد و با ارتباط بین دستگاه های فرهنگی و اجتماعی و بدنه نخبگان در این حوزه، پاسخ مناسبی به برخی واگرایی های فرهنگی و اجتماعی که نگرانی هایی را به همراه داشته است، بدهیم.
همچنین امام جمعه موقت شهر یزد، رمضان را بهار دل ها و ماه تحول انسان دانست و گفت: ‌اصل و اساس در انسان تحول است و اگر تحول و تغییر در آدمی راه پیدا نکند انسان رسوبی جای انسان ر‌بوبی را می گیرد.
حجت الاسلام حسن ‌معزالدینی با تاکید بر اینکه علت مشکلات جوامع بشری ترجیح دادن مسائل فردی بر تصمیمات اجتماعی است، ادامه داد: آنچه طراوت جامعه را به خطر می اندازد این است، انسان های حاضر در جمع، فردی فکر کنند و تصمیم شخصی را بر منافع جمع مقدم می شمارند.
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(‌ع) گفت: کسی که دین، عقل، ‌حریت، ‌ادب و حسن خلق دارد، می‌توان از وی مشورت گرفت و از وجود او کسب فیض کرد.
نشست فعالان فرهنگی اجتماعی استان با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ،مدیرکل حوزه استاندار، فرماندار یزد و جمعی از مدیران برگزار شد.
7536/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید