توصیه پومپئو به نتانیاهو درباره تنش با ایران: شما ساکت باش


توصیه پومپئو به نتانیاهو درباره تنش با ایران: شما ساکت باش

آمریکا نمی خواهد که اظهارات اسرائیلی ها به ویژه تندروی و جنگ‌ طلبی‌شان باعث شعله‌ور شدن آتشی شود که مصالح آمریکا در منطقه به هیزم آن تبدیل شوند.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، به دنبال افزایش تنش میان تهران و واشنگتن و جنگ روانی پیش آمده، وحشت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است و او نگران آن است که در صورت بروز جنگ ایران به اسرائیل حمله کند.

خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه در این باره گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه با سران امنیتی این رژیم از آنها خواسته است به دقت تحولات مربوط به تنش‌های میان آمریکا و ایران را رصد کنند و هرآنچه در توان دارند انجام دهند تا به هر قیمتی شده، اسرائیل از این تحولات دور بماند.

المیادین گزارش داد که رسانه‌های اسرائیلی از تماس تلفنی نتانیاهو با مقامات آمریکایی درباره ایران با این منظور که که تل‌آویو اطمینان یابد که مورد حمله ایران قرار نمی‌گیرد، خبر دادند.

توصیه پومپئو به نتانیاهو درباره تنش با ایران: شما ساکت باش

کانال 13 تلویزیون اسرائیل در این باره گزارش داد که نتانیاهو چند بار با جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا و مایک پومپئو وزیر خارجه این کشور در باره تنش میان آمریکا و ایران تماس گرفته است. پومپئو به صراحت از نتانیاهو خواسته که اظهار نظری در این باره نداشته باشد و اجازه بدهد که خود آمریکا این موضوع را حل و فصل کند.

به گفته تحلیلگر این شبکه، آمریکا نمی خواهد که اظهارات اسرائیلی ها به ویژه تندروی و جنگ‌ طلبی‌ شان باعث شعله‌ور شدن آتشی شود که مصالح آمریکا در منطقه به هیزم آن تبدیل شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل