بیسان گشت راهکاری متفاوت برای خرید تور


بیسان گشت راهکاری متفاوت برای خرید تور

خرید تور استانبول، دبی، بانکوک، پاتایا و دیگر شهرهای توریستی محبوب ایرانی‌ها، همواره با سردرگمی‌های فراوانی درباره انتخاب یک آژانس مسافرتی باتجربه و همچنین پکیج‌های دارای قیمت و امکانات مناسب همراه بوده است. بیسان گشت به این سردرگمی مسافران پایان می‌دهد. صرفه‌جویی در زمان، تنها یکی از دلایل نیاز کاربران به استفاده از سرویس‌ها و... نوشته بیسان...

خرید تور استانبول، دبی، بانکوک، پاتایا و دیگر شهرهای توریستی محبوب ایرانی‌ها، همواره با سردرگمی‌های فراوانی درباره انتخاب یک آژانس مسافرتی باتجربه و همچنین پکیج‌های دارای قیمت و امکانات مناسب همراه بوده است. بیسان گشت به این سردرگمی مسافران پایان می‌دهد.

صرفه‌جویی در زمان، تنها یکی از دلایل نیاز کاربران به استفاده از سرویس‌ها و وب سایت‌های دارای رابط کاربری سرراست و یوزر فرندلی است. با توجه به کاهش آستانه صبر کاربران، آن‌ها در صورت مراجعه به وب سایتی که کار با آن چندان راحت و واضح نیست، خیلی زود خسته می‌شوند! بر اساس ارزیابی‌ها، اگر کاربران نتوانند بعد از ورود به یک وب سایت طی چند ثانیه با آن تعامل برقرار کنند، خیلی زود وب سایت را ترک خواهند کرد. آژانس مسافرتی بیسان گشت به وسیله طراحی یک وب سایت دارای رابط کاربری قابل فهم و ساده، خرید تورهای شهرهای مختلف را تنها طی چند ثانیه و با چند کلیک ساده امکان‌پذیر کرده است.

بیسان گشت راهکاری متفاوت برای خرید تور

تعدد آژانس‌های مسافرتی در کشور، که از توریستی بودن ایران از زمان‌های دور ریشه می‌گیرد، یکی از دلایل اصلی سردرگمی توریست‌ها به شمار می‌رود. کافی است برای خرید تور تایلند یا هر تور دیگر با تعدادی آژانس مسافرتی تماس بگیرید تا در ادامه، قیمت‌ها و پیشنهادات کاملا متفاوتی از هر کدام دریافت کنید. همچنین ممکن است هر یک، درباره یک هتل یا خط هوایی خاص نظر متفاوتی داشته باشد. به این ترتیب حتی اگر پیشتر، زمان و هتل محل اقامت خود را مشخص کرده باشید، به خاطر شنیدن نظرات متناقض شدیدا سردرگم شده و در تصمیم‌گیری دچار تردید خواهید شد.

بیسان گشت راهکاری متفاوت برای خرید تور

اختلاف در قیمت‌ها موضوع دیگری است که به این تردیدها شدیدا دامن می‌زند. آژانس مسافرتی بیسان گشت به وسیله لیست کردن پکیج‌های مسافرتی به ترتیب قیمت، با امکان مشخص کردن هتل، این مشکلات را از بین برده است. در این وب سایت دایرکتوری کاملی از هتل‌های شهرهای مختلف وجود دارد، به همین دلیل می‌توانید فارغ از هر گونه نظر شخصی، علاوه بر دیدن تصاویر هتل‌های مختلف، به دیدی کلی درباره امکانات آن‌ها دست پیدا کنید.

تفاوت اصلی وب سایت آژانس مسافرتی بیسان گشت

بیسان گشت همه بسته‌ها و پکیج‌های سفر خود را برای تاریخ‌های مختلف، پروازهای گوناگون و هتل‌های متفاوت، به صورت مجزا در یک قالب مشخص به کاربران ارائه می‌کند. به عنوان نمونه به منظور خرید تور باکو یا هر شهر دیگر کافی است به صفحه مخصوص به آن وارد شوید.

بیسان گشت راهکاری متفاوت برای خرید تور

در ادامه، یک تقویم کاری رو به رویتان قرار خواهد گرفت که ارزان‌ترین تور برای هر روز را به شما نمایش می‌دهد. به این ترتیب می‌توان بدون سردرگمی، به راحتی برنامه‌ریزی دقیقی داشت، چرا که تاریخ رفت و برگشت هر تور کاملا مشخص است.

دلیل تفاوت قیمت‌های تورهای بیسان گشت

بیسان گشت پکیج‌های خود را به صورت مستقیم از کارگزاران دریافت می‌کند، به همین دلیل هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد. در نتیجه هزینه‌ای اضافی بابت واسطه‌گری به کاربران تحمیل نخواهد شد. کافی است با مرجعه به وب سایت بیسان گشت قیمت تورهای شهرهای مختلف ارائه شده توسط آن را با چند آژانس مسافرتی دیگر مقایسه کنید.

نحوه خرید تور در وب سایت بیسان گشت

بعد از انتخاب تاریخ، لیست پروازهای رفت و برگشت به تاریخ شروع روز مشخص شده، قابل مشاهده خواهد بود. به وسیله انتخاب هر پرواز، جدولی از لیست قیمت تورها با پرواز مورد نظر به همراه هتل‌های مختلف پیش رویتان قرار خواهد گرفت. وب سایت بیسان گشت به کاربر اجازه می‌دهد در آن واحد، چند صد پیشنهاد از یک تور مشخص، که بر اساس قیمت هتل‌ها و پروازها مرتب شده‌اند را در یک صفحه نظاره‌گر باشد.

بیسان گشت راهکاری متفاوت برای خرید تور

در نتیجه کاربر قادر خواهد بود بدون نیاز به برقراری تماس با آژانس‌های مسافرتی مختلف و یادداشت کردن قیمت هر یک، تنها در یک صفحه وب، تمامی قیمت‌ها را به صورت صعودی مشاهده و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کند. به عنوان نمونه به وسیله انتخاب یک هتل جدید به راحتی می‌توان فهمید تفاوت قیمت آن با هتل پیشنهاد شده به صورت پیش‌فرض یا دیگر هتل‌های مورد نظر، چقدر است.

ارائه تورهای ترکیبی، خدمتی ویژه از بیسان گشت

تورهای تایلند به خاطر مسافت زیاد و داشتن هزینه ویزا، به صورت هفته‌ای و ترکیبی اجرا می‌شوند. در نتیجه مسافر با یک تیر، دو نشان خواهد زد! این تورها به صورت بانکوک + پوکت یا بانکوک + پاتایا برگزار می‌شوند، به طوری که طی یک هفته، چهار روز اقامت در شهر بانکوک و سه روز دیگر، در یکی از دو شهر یاد شده خواهد بود.

بیسان گشت راهکاری متفاوت برای خرید تور

آژانس‌های مسافرتی، معمولا پکیج‌های تور تایلند را به صورت ثابت و غیر قابل تغییر ارائه می‌کنند، به طوری که هتل هر شهر از قبل مشخص بوده و امکان انتخاب وجود ندارد، اما بیسان گشت این امکان را برای کاربران در وب سایت خود مهیا کرده تا هتل هر شهر را به صورت جداگانه تعیین کنند. البته می‌توان در صورت درخواست مسافر، تور را به صورت هفت شب اقامت در بانکوک، پاتایا یا پوکت ارائه کرد، اما این موضوع تفاوت چندانی در قیمت نهایی ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل اغلب توریست‌ها مسافرت به دو مورد توریستی‌ترین شهرهای دنیا طی یک پکیج هفت روزه را هرگز از دست نمی‌دهد.

پایان رپورتاژ آگهی /.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت