پارلمان اصلاحات محور بحث شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان


پارلمان اصلاحات محور بحث شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان

تهران - ایرنا - جلسه شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان تشکیل شد و آخرین تحولات پارلمان اصلاحات و وقایع اخیر دانشگاه تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی حزب ندای ایرانیان، جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان با دستور بررسی آخرین تحولات پارلمان اصلاحات، در دفتر این حزب اصلاح طلب برگزار شد. مرور اخبار، بررسی و تحلیل وقایع اخیر دانشگاه تهران و بررسی آخرین تحولات پارلمان اصلاحات از محورهای مهم این جلسه بود.
در این جلسه نماینده این تشکل سیاسی در پارلمان اصلاحات گزارش مبسوطی از فرایند طی شده در تصویب اساسنامه و اختلاف دیدگاه‌های موجود در روند تشکیل پارلمان ارائه کرد و مباحث مربوطه با اعضای شورای سیاست‌گذاری در این خصوص در میان گذاشته شد.
در ادامه تعدادی از اعضا تحلیل‌های خود را از وضعیت فعلی و سازوکار تشکیل و فعالیت پارلمان اصلاحات بیان کردند و با آسیب‌شناسی پارلمان اصلاحات بر حمایت از تشکیل این پارلمان تاکید کردند.
همچنین مقرر شد که بر پایه این مباحثات، طی روزهای آینده؛ حزب ندای ایرانیان به ارائه راهکارها، دغدغه‌ها و رویکردهای خود در تشکیل پارلمان اصلاحات بپردازد.
سیام**3202**1751

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در