به گزارش فارس به نقل از آسین ایج، شرکت شیوآمی در حال تولید یک گوشی پرچمدار جدید به نام ردمی کی 20 است که رقیبی جدی برای گوشی وان پلاس پروی 7 محسوب می شود.

این شرکت خود تولید گوشی مذکور را تایید کرده و از افزوده شدن قابلیت هایی خلاقانه به این گوشی خبر داده است. شیوآمی تلویحا قیمت بالای گوشی یادشده را نیز تایید کرده است.

هنوز مشخص نیست Redmi K20 چه زمانی به بازار عرضه می شود و در مورد قیمت آن نیز اطلاع دقیقی وجود ندارد. گفته می شود این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.39 اینچی AMOLED و دارای دقت FHD+ است.

خبرهای تازه از گوشی پرچمدار شیوآمی

حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و شیشه نشکن Gorilla Glass 6 از جمله دیگر امکانات این گوشی است. دوربین سلفی این گوشی به صورت کشویی طراحی شده و از دقت 20 مگاپیکسل برخوردار است. پردازنده اصلی این گوشی هم Snapdragon 855 خواهد بود.

در پشت این گوشی از فناوری دوربین سه گانه استفاده شده است. دوربین اصلی با دقت 48 مگاپیکسلی طراحی شده و دوربین های دیگر که برای تصویربرداری با دید عریض و تله فوتو به کار می روند به ترتیب 8 و 16 مگاپیکسلی هستند. باتری گوشی یادشده 4000 میلی آمپری و 27 واتی است و برای شارژ سریع قابل استفاده است.