آمریکایی‌ها با 7000 میلیارد بدهی توان راه‌اندازی هیچ جنگی را ندارند


آمریکایی‌ها با 7000 میلیارد بدهی توان راه‌اندازی هیچ جنگی را ندارند

باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در برجام بد عهدی کردند و از آن خارج شدند، لذا مذاکره با آمریکا تعطیل است.

محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد بیانات اخیر رهبری مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا سم است، گفت: امروزه با توجه به بازار افسار گسیخته قیمت‌ها و تحرکات آمریکا در منطقه، سوال مردم این است که چه می‌شود؟ که پاسخ این سوال در بیانات رهبری روشن شد.

وی افزود: ما از بیانات رهبری دو بحث را متوجه می‌شویم؛یکی اینکه جنگی صورت نمی‌گیرد و مذاکره‌ایی هم انجام نمی‌شود؛ اما مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های غرب به ویژه آمریکا ادامه خواهد یافت.

انبارلویی با اشاره به دلیل عدم وقوع جنگ تصریح کرد: سطح بازدارندگی و جایگاه نظامی ایران در منطقه به نحوی است که هیچ دولتی اجازه نگاه چپ به ایران را ندارد، ما چه در گذشته و چه در آینده به هیچ کشوری حمله نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با هفت هزار میلیارد بدهی توان راه اندازی هیچ جنگی را بعد از جنگ افغانستان و عراق ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دیگر مذاکره‌ای با آمریکا صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: طبیعی است که آمریکا در رابطه با اقدام رئیس جمهور درباره توقف برخی از تعهدات ایران در برجام واکنش نشان دهد، آن‌ها منتظر تلفن ما برای مذاکره هستند؛ این کار هیچگاه صورت نمی‌گیرد، چراکه آمریکایی‌ها در برجام بد عهدی کردند و از آن خارج شدند، آن‌ها به هیچ بحثی پایبند نیستند، لذا مذاکره با آمریکا حداقل در دولت ترامپ تعطیل است،

انبارلویی خاطرنشان کرد: ما یک قراردادی را در قامت برجام با شش قدرت جهانی امضا کردیم، آن‌ها باید به تعهدات خود عمل کنند و اگر این کار را انجام ندهند، جمهوری اسلامی ایران اقدام به اقدامات دیگری می‌کند، تصمیمات ما قطعا آن ها را پشیمان خواهد کرد.

17219

کد خبر 1260649

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو