یاسوج میزبان بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز است


یاسوج میزبان بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز است

یاسوج- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز این استان 22 خردادماه 1398 در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می شود.

پیروز کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رویکردهای مهم این جشنواره شامل تجلیل از خیران، گسترش فرهنگ مشارکت مردمی در مدرسه سازی و شناسایی، هدایت و جذب خیران جدید در امر مدرسه سازی است.
وی افزود: علاوه بر مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد جمعی از خیران بومی و غیربومی نیز در این جشنواره یک روزه حضور می یابند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک هزار و 500 کلاس درس در 20 جشنواره گذشته به همت خیران مدرسه ساز بومی و غیربومی در این استان ساخته و افتتاح شده است.
کرمی عنوان کرد: هم اینک 58 طرح در قالب 282 کلاس درس، با زیربنای 29 هزار و 526 مترمربع و اعتباری افزون بر 310 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.
وی ابراز داشت: انتظار می‌ رود که دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تعامل و همکاری لازم را با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام دهند.
کهگیلویه و بویراحمد حدود سه هزار مدرسه دارد.
7535/3239

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟