جشنواره «دریاچه ارومیه از گذشته تا آینده» در تبریز برگزار می شود


جشنواره «دریاچه ارومیه از گذشته تا آینده» در تبریز برگزار می شود

تبریز - ایرنا - نخستین جشنواره هنری «دریاچه ارومیه از گذشته تا آینده» در قالب های عکس، پوستر، تصویرسازی و نقاشی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‌ شود.

به گزارش ایرنا، فراخوان این جشنواره هنری با هدف جلب توجه و مشارکت هنرمندان و دانشگاهیان و عموم مردم در خصوص مواجهه با مشکلات حوضه آبریز دریاچه ارومیه و بحران خشک شدن آن امروز (پنجشنبه) ارایه شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، شرکت در آن برای عموم آزاد است و هنرمندان و علاقمندان می توانند در بخش های عکس، پوستر، تصویرسازی و نقاشی شرکت کنند .
ارسال آثار و تکمیل فرم نام نویسی تا اول خرداد 98 امکان پذیر است.
آثار راه یافته به این جشنواره به شکل بروشور به چاپ می رسد و یک جلد از آن به همراه گواهی شرکت در جشنواره به صاحب اثر ارائه و نمایشگاه آثار منتخب از 20 تا 23 خرداد برگزار می شود.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت جشنواره به آدرس www.iaut.ac.ir بخش مراکز تحقیقاتی مراجعه و پس از دریافت فرم ثبت نام آثار خود را به ایمیل SDM@iaut.ac.ir ارسال کنند.
شرکت کنندگان همچنین می توانند به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در ضلع شرقی اتوبان پاسداران، مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، پشت ساختمان فنی، مرکز تحقیقات دریاچه ارومیه مراجعه و آثار و فرم ثبت نام را تحویل دهند.
این جشنواره از سوی مرکز تحقیقات مدیریت توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود.
8023/3071

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر