ایجاد آرامش در حوزه سیاسی تنش ها و درگیری ها را می کاهد


ایجاد آرامش در حوزه سیاسی تنش ها و درگیری ها را می کاهد

قزوین – ایرنا – نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیرانی در حوزه اقتدار و قدرت سیاسی بتوانند آرامش و اطمینان خاطر را در مردم ایجاد کنند تضادهای منجر به درگیری سیاسی کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا بهمن طاهرخانی روز پنجشنبه در شورای اداری استان که با دستور کار معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین برگزار شد، افزود: موضوع اقتدار سیاسی در جامعه به همه کنگشران سیاسی، احزاب، مجامع صنفی و ... باز می گردد و وقتی همه اینها نقش خود را به عنوان کنشگر بازی کنند، در نهایت اقتدار سیاسی شکل خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه قدرت سیاسی برای همه الزام آور است،افزود:کنشگران و روان شناسان سیاسی می توانند این حوزه را نشو و نما و جلوه سیاسی بدهند بنابراین مدیریت این حوزه باید به کسانی محول شود که از تجربه و مدیریت توانمند و بالایی برخوردار هستند.
طاهرخانی با اشاره به انتصاب منوچهر حبیبی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: با توجه به اندوخته های ایشان در مدیریت کلان استان و در طول خدمت رسانی در سمت های مختلف می توان انتظار داشت که با اتفاق و اتحاد سیاسی شاهد کاهش تنش های سیاسی استان باشیم و ایشان همچون گذشته اقتدار خوبی را در این زمینه از خود به نمایش بگذارند.
طاهرخانی گفت: امروزه جامعه ایران به آرامش و طمانینه بیشتری نیاز دارد چون مباحث سیاسی و منطقه ای ما بسیار پیچیده شده است.
وی اضافه کرد: هرچند محور این مباحث و سیاست گذاری آنها استان نیست و در مرکز قدرت کشور این سیاست ها تبیین می شود اما اگر کسانی در استان توانمندی لازم را داشته باشند می توانند انسجام و همگرایی لازم را در قزوین ایجاد کنند.
نماینده مردم تاکستان افزود: اگر مباحث سیاسی برای مردم به درستی تبیین شود آنها احساس آزادی، عدالت و دموکراسی می کنند و در بیان اندیشه و اعتقادات به راحتی اظهار نظر خواهند کرد.
وی افزود: در همین راستا معاون سیاسی استاندار می تواند نقش بی بدیلی در امنیت روحی و سیاسی در جامعه ایفا کرده و نقش موثری در تحقق آزادی، عدالت و دموکراسی در جامعه داشته باشد.
6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا