تست شتاب تویوتا سوپرا با نتیجه‌ای کاملاً مطلوب!


تست شتاب تویوتا سوپرا با نتیجه‌ای کاملاً مطلوب!

تویوتا سوپرا 2020 در خط مستقیم کاملاً سریع است. ما این را می‌دانیم. ژاپنی‌ها شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت نسل جدید سوپرا را 4.1 ثانیه و حداکثر سرعت آن را 250 کیلومتر در ساعت اعلام کرده اما بررسی‌های اخیر نشان می‌دهند این کوپه‌ی تازه‌نفس در خط مستقیم سریع‌تر از اعداد اعلامی تویوتا می‌باشد.... The post تست شتاب تویوتا سوپرا با نتیجه‌ای کاملاً...

تویوتا سوپرا 2020 در خط مستقیم کاملاً سریع است. ما این را می‌دانیم. ژاپنی‌ها شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت نسل جدید سوپرا را 4.1 ثانیه و حداکثر سرعت آن را 250 کیلومتر در ساعت اعلام کرده اما بررسی‌های اخیر نشان می‌دهند این کوپه‌ی تازه‌نفس در خط مستقیم سریع‌تر از اعداد اعلامی تویوتا می‌باشد.

تست شتاب تویوتا سوپرا با نتیجه‌ای کاملاً مطلوب!
این خودرو در تست کار اند درایور شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.8 ثانیه‌ای را ثبت کرده است. بله درست است! این عملکرد سه‌دهم ثانیه سریع‌تر از تخمین‌های تویوتا بوده و همین امر باعث شده سوپرا یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از ب‌ام‌و Z4 عمل کند. اگرچه این دو خودرو از همان پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربو استفاده می‌کنند اما قدرت 335 اسب بخاری و گشتاور 494 نیوتون متری سوپرا 49 اسب بخار کمتر از ب‌ام‌و Z4 می‌باشد.

تست شتاب تویوتا سوپرا با نتیجه‌ای کاملاً مطلوب!
سوپرا مسافت 400 متر را نیز در 12.3 ثانیه و با سرعت 181 کیلومتر در ساعت طی می‌کند. کار اند درایور می‌گوید وقتی با سوپرا در سرعت 112 کیلومتر در ساعت ترمز کنید خودرو پس از طی مسافت 45 متری خواهد ایستاد. این خودرو در صورت تجهیز به لاستیک‌های میشلین پایلوت سوپر اسپورت شتاب جانبی متوسط 1.07 جی را بر جای خواهد گذاشت که تقریباً مشابه عملکرد پورشه کیمن GTS و ب‌ام‌و M2 می‌باشد.

تست شتاب تویوتا سوپرا با نتیجه‌ای کاملاً مطلوب!
شاید تویوتا سوپرا ضعیف‌تر از Z4 باشد اما وزن 1540 کیلویی آن 21 کیلوگرم کمتر از پسرعموی آلمانی‌اش می‌باشد. سوپرا قیمت ارزان‌تری هم دارد. قیمت این خودرو در اروپا از 49990 دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای خرید Z4 شش سیلندر باید حداقل 65690 دلار بپردازید.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید