شاسی بلندها به حدی محبوب هستند که خودروسازان ساخت نسخههای اسپورت و پرفورمنس آنها را نیز توجیهپذیر میدانند. به همین خاطر است که بامو پس از معرفی مدل X2 M35i اقدام به عرضهی نسخههای پرفورمنس X3 M و X4 M کرد. بنا به دلایلی خوب، نسخههای سریعتر از محصولات لوکس نیز روانهی بازار میشوند تا به پرچمداری پرسود برای سازندگانشان تبدیل شوند.
بامو هنوز از نسل بعدی X6 رونمایی نکرده اما همانگونه که مشاهده میکنید نسخهی M پرچمدار آن در حال تست است. نسخهی پیشتولیدی این خودرو که اخیراً در نوربرگ رینگ رؤیت شده نه تنها از پوششهای استتاری معمول استفاده کرده بلکه دارای لایهی استتاری اضافی در درب پشتی هم هست. علیرغم استفاده از پوشش سنگین برای پنهان کردن جزئیات طراحی، به سادگی میتوان M بودن این شاسیبلند را تشخیص داد.
در نمای جلو شاهد ورودیهای هوای بزرگ نزدیک به گوشههای سپر هستیم و یک اسپویلر لبهای نیز بر خصیصهی پرفورمنس X6 جدید تأکید میکند. این خودروی پیشتولیدی از چراغهای جلوی مدل تولیدی سود برده و حتی نشان X6 M نیز پشت نواری مشکی در جلوپنجرهی سمت راننده پنهان شده است. این جلوپنجرهی کلیوی شکل کاملاً بزرگ و باابهت طراحی شده و با کاراکتر این شاسیبلند بزرگ همخوانی دارد.
در پروفایل جانبی میتوانیم آینهبغلهای خاص محصولات M و قوسهای چرخ بزرگ را ببینیم که رینگهای بزرگ 19 اینچی و لاستیکهای میشلین پایلوت اسپورت 4 را در آغوش گرفتهاند. کالیپرهای ترمز آبیرنگ برای ترمزهای پرقدرت این خودرو هم نشان میدهند با یک X6 عادی طرف نیستیم. ارتفاع کمتر خودرو نسبت به سطح زمین نیز خبر از سیستم تعلیق سفتتری را میدهد.
احتمالاً سیستم اگزوز با چهار خروجی اولین چیزی خواهد بود که نظرتان را در نمای عقب جلب خواهد کرد. درب پشتی نیز پذیرای یک اسپویلر لبهای بوده و یک اسپویلر دوتکهای هم روی سقف نصب شده است. به نظر میرسد بامو جا پلاک را در بخش پایینتر درب پشتی نصب کرده و پایین آن هم دیفیوزر اسپورتی قرار گرفته است.
انتظار میرود نسل جدید بامو X6 استاندارد تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد و اندکی بعد هم مدل M پرفورمنس آن روانه میدان خواهد شد. حتی نسخهی داغتر X6 M کامپتیشن هم در راه خواهد بود.