استاندار قزوین: دوره تندروی های سیاسی در جامعه گذشته است


استاندار قزوین: دوره تندروی های سیاسی در جامعه گذشته است

قزوین – ایرنا – استاندار قزوین گفت: دوره تندروی های سیاسی در جامعه گذشته است و باید با آرامش و طمانینه برای مدیریت شهر و استان تلاش کرد.

به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در شورای اداری استان که با دستور کار معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار قزوین برگزار شد، افزود: هم اینک با توجه به تحریم ها و فشارهای نظام سلطه شرایط سختی بر کشور حاکم است و نظام اقتصادی بیمار و آسیپ پذیر کشور با هر تکانی آسیب می بیند.
وی گفت: مشکلات زیرساختی در حوزه اقتصاد داریم و مردم از این جهت در فشار هستند و سختی هایی را تحمل می کنند.
استاندار ادامه داد: از سوی دیگر سال انتخابات و رقابت های سیاسی را در پیش داریم و ضرورت اصلی ما در شرایط فعلی مدیریت با آرامش جامعه است.
مدیر ارشد استان افزود: اینکه هر کسی صاحب فکر سیاسی است و باید رقابت سیاسی وجود داشته باشد حرفی نیست اما باید پذیرفت تندروی های گذشته واقعا جواب نمی دهد و الان باید به فکر کلیت نظام باشیم.
زاهدی افزود:امروزه به آرامش، انسجام، همکاری و همدلی در همه سطوح ملی و استانی نیاز داریم و خواهش می کنیم که همه با معاون سیاسی جدید استاندار برای موفقیت در سمت جدید همکاری کنند.
استاندار تصریح کرد: در انتخابات برای ما مجریان امانتداری، قانومداری و اخلاق مهم است و برای کاندیداها نیز قانونمنداری و اخلاق در اولویت قرار دارد که بعد از انتخاب شدن امانتداری نیز به آن اضافه می شود بنابراین هم مجریان و هم نمایندگان در این اصول مشترک هستند و باید به آنها پایبند باشند.
وی ضمن تشکر از خدمات سید علی موسوی فرماندار سابق شهرستان قزوین افزود:ایشان از مدیران با تجربه و توانمند وزارت کشور است که در طول این سالها در سمت های مختلف در استان های زنجان و قزوین به مردم با متانت،وقار و اخلاق مداری خدمت کرده است.
استاندار ضمن آرزوی توفیق برای ایشان، افزود: ایشان اگرچه به دلیل بازنشستگی از سیستم اداری جدا می شوند اما از سیستم حکومتی و مردم جدا نمی شوند و امیدواریم همچنان در سالهای طولانی در حوزه بازنشستگی به مردم خدمت کنند.
زاهدی با اشاره به انتصاب محمد شفیعی به عنوان فرماندار شهرستان قزوین افزود:ایشان از نیروهای توانمند، پرانرژی و اهل تعامل وزارت کشور هستند و از نمایندگان مجلس، ائمه جمعه،مدیران شهرستانی، شوراها و تشکل ها تقاضا داریم برای رفع مشکلات مردم با ایشان همکاری داشته باشند.
وی گفت:شهرستان قزوین نصف جمعیت استان را در خود جای داده و مرکزیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان را دارد و امیدواریم فرماندار جدید آن با کمک مردم و مدیران در تحقق اهداف نظام موفق باشد.
زاهدی با تشکر از زحمات علیرضا آشناگر معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود:معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تمایل چندانی به پذیرش این مسئولیت نداشتند اما با شناختی که از ایشان داشتیم و با توجه به تجارب و تعامل خوب ایشان با گروه ها، جناح ها و احزاب مختلف به این نتیجه رسیدیم که ایشان از عهده این سمت به خوبی بر می آیند.
استاندار قزوین گفت: هم اینک شرایط کشور به گونه ای است که نیاز به مدیرانی داریم که با آرامش، جامعه را مدیریت کنند و قطعا معاون سیاسی جدید استان با نگاه فراجناحی خود در این زمینه موفق خواهد بود.
6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی