تاکید بر ساماندهی حاشیه چابهار با رعایت الزامات حقوقی و امنیتی


تاکید بر ساماندهی حاشیه چابهار با رعایت الزامات حقوقی و امنیتی

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: اجرای طرح ساماندهی با رعایت تمامی الزامات فنی، حقوقی و امنیتی مورد تاکید است.

به گزارش ایسنا- محمدجواد حق شناس در نشست ستاد اجرایی رفع موانع طرح ساماندهی روستاهای حاشیه نشین چابهار با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر مدیریت مناطق حاشیه نشین چابهار به این بنیاد واگذار شده است افزود: کار ساماندهی این مناطق بزودی آغاز می شود.

حق شناس رفع مشکلات سوخت ماشین آلات در ساماندهی مناطق حاشیه شهر چابهار را خواستار شد و افزود: بزودی تمامی مشکلات این مناطق مرتفع می شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: حفاظت از اراضی هزار و 500 هکتاری طرح ساماندهی مناطق حاشیه این شهر ضروریست و باید همه دستگاههای اجرایی و مسئولان قضایی همکاری کنند.

وی بیان کرد: واگذاری ساماندهی مناطق حاشیه شهر چابهار به بنیاد مسکن می‌تواند مشکلات این مناطق را مرتفع کند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه چابهار نیز اظهار کرد: هیچ مشکل و موانعی برای ساماندهی مناطق حاشیه شهر وجود ندارد و در اسرع وقت مشکلات سوخت خودروها مرتفع خواهد شد .

رحمدل بامری افزود: بیش از 60 هزار نفر در چند دهه اخیر از نقاط مختلف روستایی چابهار و مناطق همجوار استان سیستان وبلوچستان کوچ کرده و در حاشیه این شهر سکونت کرده اند که ضروریست مشکلات برق، آب، راه، بهداشت، مدرسه، طرح هادی، سند مالکیت مرتفع شود .

وی گفت: دستگاههای اجرایی چابهار همکاری لازم با بنیاد مسکن را خواهند داشت تا مشکلات مردم هر چه سریعتر مرتفع و شاهد توسعه و آبادانی منطقه باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403