سهمیه کم خراسان جنوبی برای روحانی مستقر در روستاها


سهمیه کم خراسان جنوبی برای روحانی مستقر در روستاها

رضایی با بیان اینکه سهمیه استان به لحاظ روحانیون مستقر در روستاها، 85 روحانی است؛ گفت: این سهمیه با توجه به تقاضای شهرستان ها و روستاها، بسیار اندک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حجت الاسلام احمد رضایی» امروز پنج شنبه (26 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت خدیجه(ص)، اظهار داشت: سازمان تبلیغات استان با وجود اقدامات شایسته در زمینه فرهنگی؛ با وجود امکانات و نیروی انسانی کم، مظلوم و مورد کم لطفی قرار گرفت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه توقع و انتظار جامعه و مسئولان در خصوص مباحث فرهنگی و تبلیغی از این سازمان زیاد است، گفت: تمام توقعات فرهنگی به این سازمان بر می گردد.

حجت الاسلام رضایی افزود: نیروی کاری ادارات تبلیغات در سطح استان نسبت به وسعت کاری قابل مقایسه نبوده و همکاران، روحانیون و اوامر اجرایی با روحیه ایثار و جهادی در راستای ترویج دین گام بر می دارند.

وی با بیان اینکه روحانیون با شخصیت جهادی نه شعاری باید به کار فرهنگی و تبلیغ دین بپردازند، گفت: ارزش کاری افرادی که در راستای هدایت بشریت به سمت توحید و انسانیت گام برمی دارند را نمی توان در این دنیا حساب و کتاب کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: جامعه هرچه دین مدار تر باشد؛ دچار آسیب کمتری می شود؛ لذا در ماه رمضان بزهکاری ها هم کمتر می شود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به روحیه نشاط در جامعه، گفت: تقویت حوزه دین؛ جامعه را به نشاط خواهد کشاند و فضای معنوی بالاترین نشاط و آرامش را دارد.

وی خاطر نشان کرد: سهمیه استان به لحاظ روحانیون مستقر در روستاها، 85 روحانی است که با توجه به تقاضای شهرستان ها و روستاها، سهمیه اندکی است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا